دانلود Admire Soft Advanced Text To Speech Reader 3.5 – تبدیل متن به گفتار

دانلود Admire Soft Advanced Text To Speech Reader 3.5 - تبدیل متن به گفتار

 

دانلود Admire Soft Advanced Text To Speech Reader

| نرم افزار تبدیل متن به گفتار |

 

Admire Soft Advanced Text To Speech Reader 3.5 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و بسیار قوی به منظور تبدیل متن به گفتار است. این برنامه با دارا بودن یک موتور هوشمند و پیشرفته، به شما قابلیتی می‌دهد که بتواند هرگونه متن را در آن تایپ کرده و نسخه صوتی آن را در قالب گفتار تحویل بگیرید. اگر که شما هم به دنبال راهی برای تبدیل متن به گفتار هستید و می‌خواهید به‌جای مطالعه متن، نسخه شنیداری آن را گوش کنید، ما پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار قدرتمند را از دست ندهید. تصور کنید که دیگر لازم نباشد برای مطالعه متن، ساعت‌ها پای سیستم نشسته و به چشمان خود فشار بیاورید. به جای آن، این امکان برای شما فراهم است که بتوانید نسخه صوتی نوشتارهای خود را گوش کنید.

این نرم افزار با دارا بودن موتور هوشمند تشخیص متن و تبدیل آن به گفتار، قادر است هرگونه تکه متن را به نسخه صوتی یا گفتاری تبدیل کند. یکی از مهم‌ترین امکانات این برنامه، توانایی تبدیل حجم صدا، کیفیت صدا و همچنین سرعت خوانش آن است. کاربر می‌تواند با استفاده از موتور Microsoft Text-To-Speech (TTS)، عبارات متنی را به نسخه شنیداری تبدیل کرده و آن‌ها را در فرمت‌های مختلف صوتی نظیر WAV, MP3 و … ذخیره کند و در زمانی مناسب به آن‌ها گوش دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Admire Soft Advanced Text To Speech Reader را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Admire Soft Advanced Text To Speech Reader :

– امکان تبدیل کردن متن به گفتار

– توانایی گوش کردن به کتاب‌ها، مقالات و انواع محتواهای متنی در قالب فایل صوتی

– امکان تنظیم کردن کیفیت، حجم صدا و سرعت پخش نوشتارهای تبدیل شده به گفتار

– دارا بودن موتور قدرتمند تبدیل نوشتار به گفتار

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Admire Soft Advanced Text To Speech Reader.cover1  300x240 - دانلود Admire Soft Advanced Text To Speech Reader 3.5 - تبدیل متن به گفتار Admire Soft Advanced Text To Speech Reader.cover2  300x240 - دانلود Admire Soft Advanced Text To Speech Reader 3.5 - تبدیل متن به گفتار

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR