دانلود DATAKIT CrossManager 2021.3 Build 2021.06.23 x64 – نرم افزار تبدیل فایل‌های CAD

دانلود DATAKIT CrossManager 2021.3 Build 2021.06.23 x64 - نرم افزار تبدیل فایل‌های CAD

 

دانلود DATAKIT CrossManager

| نرم افزار تبدیل فایل‌های CAD |

 

DATAKIT CrossManager 2021.3 Build 2021.06.23 x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید و مستقل است که با استفاده از آن، شما می‌توانید فرمت‌های مختلف CAD را تبدیل کنید. با این برنامه، شما تنها کافی‌ست که یک یا چند فایل CAD را انتخاب و فراخوانی کنید و تنها با یک کلیک، آن را در فرمت دلخواه خود تحویل بگیرید. نرم افزارهای مهندسی این روزها توسط دانشجویان و افراد شاغل در حوزه‌های مختلف صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به فیلد کاری افراد، نقشه‌ها توسط نرم افزارهایی تخصصی و در فرمت‌های متفاوتی تولید می‌شوند. فایل‌های تولید شده توسط این نرم افزارها معمولا دارای حجم‌هایی بالا هستند و برای مشاهده، نیاز به ابزار مخصوص خود دارند. اگر شما هم نیاز به ابزاری دارید که بتواند نقشه‌های شما را به فرمت دلخواه‌تان تبدیل کند تا بتوانید آن را در نرم افزار دلخواه خود فراخوانی کنید، این برنامه می‌تواند شما را در این زمینه یاری کند.

با استفاده از این نرم افزار، شما به آسانی می‌توانید نقشه‌های مختلف CAD آماده شده توسط انواع نرم افزار نقشه‌کشی مهندسی عمران، مکانیک، برق و … را به فرمت دلخواه خود تبدیل و سپس آن‌ها را به شکل دلخواه خود مورد استفاده قرار دهید. این نرم افزار، یک بسته جامع در زمینه تبدیل کردن فرمت نقشه‌های CAD به شمار می‌آید که به طور کامل با ده‌ها نرم افزار مختلف و خروجی آن‌ها سازگار است که جزئیات آن در ادامه مطلب برای شما آمده است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار DATAKIT CrossManager را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DATAKIT CrossManager :

– فراهم ساختن امکان تبدیل فرمت‌های CAD به همدیگر

– سازگاری گسترده با نسخه‌های مختلف ابزارهای نقشه‌کشی و مهندسی

– پشتیبانی از فرمت‌های 3Shape DCM, ACIS, CADDS, CATIA V4 2D, CATIA V4 3D, CATIA V5 2D, CATIA V5 3D, CATIA V6 2D, CATIA V6 3D, Cercon, CEREC – Sirona Dental, CGR, I-deas, IGES, Inventor, JT, Parasolid, PLMXML 3D, Procera’ ProE / Creo Parametric 2D, ProE / Creo Parametric 3D, Rhino 4, Rhino 5, Robcad, Solid Edge, SolidWorks 2D, SolidWorks 3D, STEP, UG NX 2D, UG NX 3D, VDA (به عنوان ورودی)

– پشتیبانی از فرمت‌های CIS, CADDS, CATIA V4 3D, CATIA V5 3D, CGR, COLLADA, DXF, IGES, JT, Open CASCADE, Parasolid, PDF 2D, PDF 3D, Robcad, SolidWorks 3D, STEP, STL, Unisurf, VDA, VRML (به عنوان خروجی)

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DATAKIT CrossManager.cover1  300x197 - دانلود DATAKIT CrossManager 2021.3 Build 2021.06.23 x64 - نرم افزار تبدیل فایل‌های CAD DATAKIT CrossManager.cover2  300x196 - دانلود DATAKIT CrossManager 2021.3 Build 2021.06.23 x64 - نرم افزار تبدیل فایل‌های CAD

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 133 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR