یاس دانلود | دانلود نرم افزار و بازی

رسول اکرم (ص‌): دعایى که با بسم اللّه الرحمن الرحیم شروع شود، رد نمى شود.
Minecraft

دانلود بازی Diluvian Winds برای PC

دانلود بازی Diluvian Winds برای PC

 

دانلود بازی Diluvian Winds برای کامپیوتر

| بازی بادهای دیلووین |

| نسخه TiNYiSO |

 

Diluvian Winds بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های نقش‌آفرینی، شبیه‌سازی و استراتژیک می باشد که در سال 2024 توسط Alambik Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بادهای دیلووین یک بازی مدیریتی آرام‌بخش است که در دهکده‌ای کوچک به تصویر کشیده شده و پای فانوس دریایی در جای جای آن به چشم می‌خورد. در بازی شما باید به مسافران خسته خوش آمد گفته و با هم کار کنید تا روستای خود را در خشکی، دریا و در میان ابرها گسترش دهید.

با بدتر شدن هوا، شما به عنوان نگهبان یک فانوس دریایی از مسافرانی که به دنبال مکانی برای استراحت هستند، استقبال می‌کنید. به عنوان نگهبان، شما باید مسافران را اسکان دهید و به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی کنید. فانوس دریایی به مسافران و کاروان‌های سرگردان کمک می‌کند تا بتوانند مسیر خود را پیدا و جایی را برای اقامت داشته باشند. وظیفه شما در بازی این است که کلیه امورات مربوط به نگهبان این فانوس دریایی را بر عهده گرفته و نیازهای مسافران را برآورده کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Diluvian Winds را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Ubuntu 24.04 LTS (Noble Numbat) – سیستم عامل لینوکس اوبونتو

دانلود Ubuntu 18.10 (Cosmic Cuttlefish) Daily Build / 18.04 LTS - سیستم عامل لینوکس اوبونتو

 

دانلود Ubuntu

| سیستم عامل لینوکس اوبونتو |

 

Ubuntu 24.04 LTS (Noble Numbat) سیستم عامل اوبونتو یکی از محبوب‌ترین توزیع‌های موجود برای علاقه‌مندان به دنیای نرم افزار آزاد است. بسیاری از ما کاربران ایرانی، تجربه کار با سیستم‌های کامپیوتری را با سیستم‌عامل ویندوز آغاز کردیم. در طول تمام این سال‌ها، می‌توان گفت که ویندوز به سیستم‌عامل پیش‌فرض درصد قابل توجهی از کامپیوترها بدل شده است. اما آیا این موضوع، می‌تواند بیانگر بی‌نقص بودن ویندوز باشد؟ مطلقا خیر! امروزه ده‌ها توزیع مختلف از سیستم عامل لینوکس در فضای اینترنت وجود دارند که هریک از آن‌ها نیز به نوبه خود توانسته‌اند موفقیت قابل توجهی را به دست آورند. لینوکس اوبونتو، یکی از موفق‌ترین توزیع‌های سیستم‌عامل لینوکس است که بدون شک می‌توان آن را به عنوان یک جایگزین قدرتمند و بسیار زیبا برای ویندوز به شمار آورد. اگر تصمیم قطعی خود را برای مهاجرت از ویندوز گرفته‌اید، بهترین انتخاب موجود اوبونتو است! سیستم عامل اوبونتو مناسب برای کاربرانی است که به تازگی از سیستم عامل ویندوز به دنیای آزاد مهاجرت کرده‌اند. جامعه‌ای بزرگ از توسعه‌دهندگان دائما در حال توسعه و بروزرسانی این توزیع محبوب از سیستم‌عامل هستند که در این مطلب از سایت یاس دانلود، جدیدترین نسخه از آن را برای شما کاربران عزیز و محترم آماده کرده‌ایم.

لینوکس اوبونتو، دارای رابط گرافیکی بسیار زیبایی است که هر کاربری را در همان نگاه اول مجذوب خود خواهد ساخت. شیوه کار با سیستم عامل لینوکس بسیار ساده و آسان است؛ همین امر سبب می‌شود بسیاری از کاربران قدیمی ویندوز، این سیستم‌عامل را به عنوان اولین مقصد لینوکسی خود انتخاب کنند. در محیط سیستم عامل لینوکس اوبونتو به کلیه فایل‌های موجود در هارد دیسک خود دسترسی داشته و می‌توانید بسیاری از امور روزانه خود را با این سیستم عامل نیز انجام دهید. این سیستم عامل، تمامی اپلیکیشن‌هایی را که شما نیاز داشته باشید در خود جای داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به پلیر فایل‌های صوتی و تصویری، امکان کار با حساب‌های ایمیل، استفاده از نرم افزار مدیریت اسناد متنی و… اشاره کرد. نسخه جدید لینوکس اوبونتو دارای سرعت و امنیت بسیار بالایی است که به عقیده بسیاری از کارشناسان، می‌توان این توزیع را یکی از موفق‌ترین محصولات لینوکس در چند دهه اخیر به شمار آورد. هم اکنون می توانید نسخه جدید سیستم عامل لینوکس اوبونتو را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود PowerISO 8.8.0 Retail x86/x64 + Portable – نرم افزار ایجاد و ویرایش فایل های ایمیج

دانلود PowerISO 6.4 Retail x86/x64 + Portable - نرم افزار ایجاد و ویرایش فایل های ایمیج

 

دانلود PowerISO

ساخت ، مدیریت و ویرایش فایل های ایمیج

 

PowerISO 8.8.0 Retail Final x86/x64 + Portable یک ابزار عالی و کار آمد برای مدیریت ، ویرایش ، ایجاد و تبدیل فایل های ISO می باشد. نرم افزار PowerISO اجازه دسترسی و ویرایش تمامی فایل های امیج از نسخه های مختلف سی دی ها و دی وی دی ها را می دهد.با استفاده از آن شما می توانید لوح های فشرده خود را باز کرده و اکسترکت و استخراج کنید و پس از فشرده سازی، رمز گذاری، جداسازی و تبدیل فایل ها آن را رایت ، یا با فرمت ایمیج دلخواه خارج سازید.و همچنین با استفاده از درایو مجازی که همراه نرم افزار نصب می شود، آن را اجرا و استفاده نمایید.

PowerISO اجازه دستریسی به انواع فرمت های (ISO, BIN, NRG, DAA) را به شما می دهد. از برنامه پاور ایزو همچنین برای باز کردن خیلی از قفل های سی دی و دی وی دی نیز استفاده می شود.بدین صورت که خیلی از برنامه نویس ها اطلاعات لوح فشرده را در آن مخفی می کنند اما در موقع کپی فایل ها در این نرم افزار هیچ فایلی پنهان نمی ماند.هم اکنون نرم افزار PowerISO را می توانید از وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Dropbox 197.4.7629 Win/Linux/Mac – دراپ باکس فضای رایگان برای اشتراک گذاری و ذخیره اطلاعات برای کامپیوتر و ویندوز

دانلود Dropbox دراپ باکس فضای رایگان برای اشتراک گذاری و ذخیره اطلاعات برای کامپیوتر و ویندوز

 

دانلود Dropbox

| دراپ باکس فضای رایگان برای اشتراک گذاری و ذخیره اطلاعات برای کامپیوتر و ویندوز |

 

Dropbox 197.4.7629 Win/Linux/Mac یک فضای رایگان ابری بسیار عالی و مشهور برای کاربران دنیای اینترنت می باشد. با استفاده از Dropbox شما قادر هستید تمامی فایل های خود از فیلم ، موزیک ، عکس ، نرم افزار و… را بر روی آن آپلود نمایید تا هم در مصرف فضا صرفه جویی کرده و هم از از بین نرفتن اطلاعات اطمینان یابید. نرم افزار دراپ باکس به صورت رایگان به شما 3 گیگابایت فضا اختصاص می دهد که با قسمت هایی مثل دعوت دوستان ، خرید فضا و … می توانید به این میزان اضافه نمایید.

از دیگر قابلیت سرویس دراپ باکس دسترسی همه جانبه با همه وسایل می باشد به طوری که می توانید از طریق سیستم ، وب ، آندروید و … به آن متصل شوید. فایل هایی که شما آپلود می کنید نیز می توانید به دو صورت شخصی و اشتراکی ذخیره نمایید ، که در صورتی که به صورت شخصی ذخیره کنید فقط خودتان قادر به مشاهده و استفاده از آن می باشید و در صورتی که قصد به اشتراک گذاری داشته باشید ، دوستانتان نیز می توانند به آن دسترسی داشته باشند. در این پست از سایت یاس دانلود نرم افزار Dropbox را همراه با آموزش کامل استفاده از آن قرار داده ایم. هم اکنون میتوانید نرم افزار Dropbox را برای کامپیوتر و ویندوز با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Nitro Pro 14.24.1.0 Enterprise / Retail x86/x64 + Portable – نرم افزار ساخت و ویرایش PDF

دانلود Nitro Pro Enterprise 10.5.5.29 x86/x64 - نرم افزار ساخت و ویرایش PDF

 

دانلود Nitro Pro 

نرم افزار ساخت و ویرایش PDF

 

Nitro Pro Enterprise / Retail 14.24.1.0 x86/x64 + Portable غالبا فایل های متنی غیر پی دی اف در دستگاه های مختلف تغییرات قابل توجهی پیدا می کنند که در متن ها یا پروژه های مهم مشکل ساز هستند ! راه حل این مشکل پیچیده نیست ، چرا که به آسانی می توان با انواع نرم افزار تبدیل فایل متنی به PDF این مشکل را حل کنید ، اما برخی از این نرم افزار ها در تبدیل فایل متنی فارسی به خوبی عمل نمی کنند و باعث جابه جا شدن ترتیب متن می شوند . نرم افزار Nitro Pro یک ابزار مفید برای ساخت و ویرایش PDF و همچنین تبدیل فایلهای متنی به PDF برای کامپیوتر می باشد که قابلیت تبدیل صحیح فایل متنی فارسی را نیز دارد .

برنامه Nitro Pro Enterprise که محصولی از کمپانی مطرح ARTS-PDF می باشد ، قابلیت های مختلفی دارد که از جمله ی آن میتوان به تبدیل انواع فایل ها با فرمت های Word, Excel, PowerPoint, Photoshop, HTML, rich text, BMP, TIFF, GIF, JPEG, JPEG2000, PNG و با عمل Drap&Drop به اسناد PDF اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر است .

نرم افزار برای کامپیوتر طراحی شده و به شما امکان پسورد گذاری بروی فایل های تولید شده را می دهد تا به این ترتیب بتوانید از فایل های محرمانه ی خود محافظت کنید . از قابلیت های دیگر نرم افزار Nitro Pdf می توان به Watermarking آن اشاره کرد که باعث حفظ حق کپی رایت در فایل های پی دی اف می شود . نرم افزار علاوه بر ویژگی های که به آن اشاره کردیم ، قابلیت های بیشمار دیگری نیز دارد که مارا بر آن داشته تا آن را به شما کاربران همیشگی یاس دانلود پیشنهاد کنیم . می توانید نرم افزار Nitro PDF Professional برای ساخت و ویرایش PDF را از ادامه ی مطلب دریافت کنید و به سادگی فایل های خود را به اسناد PDF تبدیل کنید .

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Foxit PDF Editor Pro (PhantomPDF Business) 2024.2.0.25138 + Portable – نرم افزار ویرایش فایلهای PDF

دانلود Foxit PhantomPDF Business 10.1.4.37651 + Portable - نرم افزار ویرایش فایلهای PDF

 

دانلود Foxit PDF Editor Pro

| نرم افزار حرفه ای ویرایش فایلهای PDF |

 

Foxit PDF Editor Pro (PhantomPDF Business) 2024.2.0.25138 + Portable نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت ، ساخت و ویرایش فایل های پی دی اف PDF می باشد. کمپانی Foxit برای رقابت با نرم افزارهای PDF شرکت Adobe و در جهت ارائه ابزاری ساده تر و سریعتر برای تولید، ویرایش و باز کردن این فایلها ارائه شده است. یکی دیگر از ویژگی بارز برنامه فوکسیت فانتوم پشتیبانی از زبان فارسی می باشد که در نوع خود جالب می باشد. شما هم اکنون می توانید نرم افزار Foxit PhantomPDF Business را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود اپرا Opera 109.0.5097.68 / Opera GX 108.0.5067.62 Final x86/x64 Win/Mac/Linux/Portable

دانلود اپرا Opera 75.0.3969.149 Final + Portable

 

دانلود اپرا Opera

| +  نسخه Portable |

 

Opera 109.0.5097.68 / Opera GX 108.0.5067.62 – Gaming Browser Final x86/x64 Win/Mac/Linux/Portable اپرا یکی از سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. Opera تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر میدارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا Opera امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد.

مرورگر Opera با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن مرورگر اپرا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود MathWorks MATLAB R2024a v24.1.0.2578822 Update 2 / R2023b / R2021b / R2021a / R2020b x64 Win/Mac – نرم افزار متلب

دانلود Matlab R2016b x64 - نرم افزار متلب

 

دانلود متلب Matlab

| نرم افزار متلب – برنامه قدرتمند محاسبات و ریاضیات |

 

بروزرسانی در تاریخ 1403/02: نسخه جدید MathWorks MATLAB R2024a v24.1.0.2578822 Update 2 جایگزین شد…

MATLAB R2024a v24.1.0.2578822 Update 2 / R2023b v23.2.0.2515942 / Matlab R2022b 9.13.0.2166757 / R2021b v9.11.0.1873467 Update 3 Only / R2021a v9.10.0.1739362 Update 5 / R2020b 9.9.0.1570001 Update 4 / R2020a v9.8.0.1451342 Update 5 x64 Windows/macOS یک نرم افزار حرفه ای و سطح بالا برای محاسبات عددی, تجسمات و برنامه نویسی می باشد. با استفاده از نرم افزار متلب شما می توانید داده ها را تجزیه و تحلیل کنید و به توسعه و رسم الگوریتم ها بپردازید. همچنین نرم افزار Matlab قابلیت ایجاد مدل ها و برنامه های کاربردی, زبان و ابزار و مدیریت توابع ریاضی را دارا میباشد.

از ویژگی های بارز نرم افزار Matlab تجزیه و تحلیل روش های های متعدد و رسیدن به روش سریع تر حل مسئله میباشد. این امکان با صفحات گسترده و زبان های برنامه نویسی مانند C, C++ و یا جاوا امکان طراحی شده است. از برنامه متلب می توانید برای پردازش سیگنال و ارتباطات, تصویر و پردازش ویدئو, سیستم های کنترل, اندازه گیری و تست, امورمالی محاسباتی و زیست شناسی محاسباتی استفاده کنید. برنامه متلب که زبان محاسبات فنی میباشد توسط بیش از یک میلیون مهندس و دانشمند در صنعت و دانشگاه ها استفاده می شود. هم اکنون می توانید آخرین ورژن نرم افزار Matlab را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود تقویم 1403 – تقویم سال ۱۴۰۳ شمسی برای دسکتاپ با پس زمینه طبیعت + مذهبی + کیفیت 4K + مناسبتها PDF

تقویم 1403

 

دانلود تقویم 1403

| تقویم سال 1403 برای دسکتاپ با پس زمینه طبیعت + مذهبی + در یک نگاه |

| با کیفیت 4K |

| تقویم ۱۴۰۳ با کیفیت بالا به همراه مناسبت ها و تعطیلات رسمی با فرمت JPG و PDF |

| استخراج و تنظیم: موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران |

| مناسبت ها: مصوب شورای فرهنگ عمومی کشور |

 

تقویم 1403 نیز به رسم هر ساله‌ی وب‌سایت یاس دانلود، در اولین فرصت با پس‌زمینه‌هایی متنوع و جذاب در دسترس شما عزیزان قرار گرفت. تقویم یک سیستم زمان‌بندی است که از طریق شمارش و محاسبه ایام، هفته‌ها، ماه‌ها و سال‌ها به انجام می‌رسد. در حقیقت، تقویم‌ها به انسان‌ها کمک می‌کنند تا زمان را مدیریت کنند و رویدادها، مراسم و فعالیت‌های مختلف را برنامه‌ریزی کنند. تقویم‌ها به صورت مختلفی در سراسر جهان استفاده می‌شوند. یکی از انواع تقویم‌ها، تقویم هجری شمسی است که بر پایهٔ حرکت خورشید مبتنی شده و در بسیاری از کشورها از جمله کشور عزیزمان ایران استفاده می‌شود. تقویم هجری شمسی یک تقویم مبتنی بر حرکت ماه است؛ به این معنی که از حرکت ماه برای تعیین ماه‌ها استفاده می‌کند و همچنین دقیقاً برابر با 12 ماه از سال خورشیدی نیست. طبق رسم همیشگی وب‌سایت یاس دانلود، همواره نسخه رسمی تقویم را با استخراج و تنظیم از موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در اولین فرصت در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم. تقویم 1403 در قالب پس‌زمینه طبیعت، قابل دانلود و استفاده است. بدین ترتیب، کاربران می‌توانند تقویم 1403 را با تصاویر و زمینه‌های متنوع بر اساس سلیقه شخصی خود انتخاب کنند. به عنوان مثال، یک فرد علاقه‌مند به طبیعت می‌تواند تقویم 1403 را با تصاویر زیبای مناظر طبیعی دریافت کند،

سال هزار و چهارصد و سه، سومین سال در گاه‌شمار خورشیدی در قرن پانزدهم و سرآغاز آن، در روز چهارشنبه اول فروردین 1403 می‌باشد. با آنکه هنوز چند ماه تا فرا رسیدن سال نو و عید نوروز باقی مانده، اما مطابق معمول سعی شده تا به عنوان یکی از نخستین وب‌سایت‌های فارسی زبان، نسخه رسمی تقویم 1403 هجری شمسی را با پس زمینه‌های متنوع در دسترس شما عزیزان قرار دهیم. تقویم 1403 که در اینجا با پس‌زمینه‌هایی در موضوعات مختلف در دسترس شما قرار می‌گیرد، توسط موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران استخراج شده و شامل تقویم، مناسبت‌ها و تعطیلات رسمی است که می‌توان آن را دقیق‌ترین نسخه‌ی رسمی از تقویم 1403 به شمار برد. شما هم اکنون می توانید تقویم 1403 با پس‌زمینه‌هایی در موضوعات با کیفیت بالا Full HD و با رزولوشن 1920×1080 و کیفیت 4K و رزولوشن 3840×2160 را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

تقویم 1403 با پس زمینه مذهبی اضافه شد …

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Foxit Reader 2024.2.0.25138 + Portable Win/Mac/Linux – فوکسیت ریدر نرم افزار مشاهده فایل های PDF

دانلود Foxit Reader + Portable - فوکسیت ریدر نرم افزار مشاهده فایل های PDF

 

دانلود Foxit Reader

| فوکسیت ریدر سریع ترین و سبک ترین نرم افزار مشاهده فایل های PDF |

 

Foxit Reader 2024.2.0.25138 + Portable Win/Mac/Linux یکی از سریع ترین و سبک ترین و کم حجم ترین نرم افزارهای مشاهده فایل های پی دی اف PDF می باشد. برای نمایش فایلهای PDF در ویندوز باید از نرم افزارهای خاصی استفاده کنید. برنامه اصلی برای این کار نرم افزار Adobe Reader است که در نسخه های اخیر، حجم آن بالا رفت و نصب آن در ویندوز باعث کاهش سرعت ویندوز می شد. حتی ارائه نسخه Lite نیز نتوانست این مشکل را برطرف کند.

برنامه فوکسیت ریدر به شما امکان باز کردن، مشاهده و پرینت هرگونه فایل پی دی اف با سرعت و کارایی فوق العاده بالا را می دهد. این نرم افزار امکاناتی همچون زوم بر روی نوشته ها، جستجوی کلمات خاص، گرفتن پرینت از متن، تنظیمات مربوط به نمایش و بسیاری از ابزارهای متنوع دیگر را در اختیار شما قرار می دهد. شما هم اکنون می توانید نرم افزار Foxit Reader را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود