دانلود Smart Game Booster Pro 5.3.0.670 – نرم افزار بهینه‌سازی سیستم برای اجرای بازی‌ها

دانلود Smart Game Booster 4.1.0.3059 - نرم افزار بهینه‌سازی سیستم برای اجرای بازی‌ها

 

دانلود Smart Game Booster

| نرم افزار بهینه‌سازی سیستم برای اجرای بازی‌ها |

 

Smart Game Booster Pro 5.3.0.670 نام یک نرم افزار مفید و کاربردی در زمینه بهینه‌سازی سیستم به جهت اجرای بازی‌های رایانه‌ای است. یک سیستم کامپیوتری به گونه‌ای طراحی شده است که در آن واحد بتوان چندین وظیفه یا پردازش مختلف را بر روی آن اجرا کرد. این موضوع با انتظارات یک گیمر در تضاد است؛ زیرا که گیمرها انتظار دارند در هنگام اجرای بازی دلخواه‌شان، هیچ پردازش دیگری حق استفاده از منابع سخت افزاری را نداشته باشد تا بدین ترتیب اجرای بازی‌ها با کیفیتی مطلب و مناسب انجام گیرد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید سیستم خود را متناسب با اجرای بازی رایانه‌ای دلخواه خود تنظیم کنید تا دیگر هیچ مشکلی از این بابت برای شما پیش نیاید.

نرم افزار فعلی امکانی را برای شما گیمرها مهیا می‌کند تا بتوانید طی چند کلیک ساده، سیستم خود را برای اجرای بازی‌های گرافیکی و سنگین آماده کنید. علاوه بر این، نرم افزار مذکور می‌تواند به عنوان یک ابزار مدیریت بازی نیز برای شما ایفای نقش کند تا بتوانید مجموعه بازی‌های نصب شده بر روی سیستم را نیز در نمایی زیبا و جذاب مشاهده و مدیریت نمایید. به کمک این برنامه، شما می‌توانید انواع پردازش‌های غیرضروری برای سیستم را نیز در هنگام اجرای بازی‌ها متوقف ساخته و از تجربه بازی دلخواه خود با کیفیت و سرعت مطلوب لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Smart Game Booster را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Smart Game Booster :

– امکان متوقف ساختن پردازش‌های غیرضروری بر روی سیستم

– قابلیت تعیین اولویت‌بندی پردازش‌ها برای اجرا

– قابلیت ایجاد تنظیماتی از پیش آماده شده برای فعال/غیرفعال‌سازی تنها با یک کلیک

– توانایی بهبود سرعت و کیفیت اجرای بازی‌ها در کامپیوتر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Smart Game Booster.cover1  300x196 - دانلود Smart Game Booster Pro 5.3.0.670 - نرم افزار بهینه‌سازی سیستم برای اجرای بازی‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 66 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR