دانلود VidPaw ConvertAnyVid 1.0.20 x86/x64 – مبدل فایل‌های ویدیویی

دانلود VidPaw ConvertAnyVid 1.0.20 x86/x64 - مبدل فایل‌های ویدیویی

 

دانلود VidPaw ConvertAnyVid

| مبدل فایل‌های ویدیویی |

 

VidPaw ConvertAnyVid 1.0.20 x86/x64 نام یک ابزار جدید و قدرتمند در زمینه تبدیل کردن فرمت‌های صوتی و تصویری است که محیطی زیبا، کاربرپسند و در حین حال مجهز به انواع امکانات مورد انتظار کاربر را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از این برنامه شما به راحتی می‌توانید فایل صوتی یا ویدیویی خود را در محیط نرم افزار فراخوانی کرده و تنها با چند کلیک ساده اقدام به تبدیل آن‌ها کنید. علاوه بر این، امکانات گسترده این نرم افزار در زمینه ویرایش فیلم‌ها شما را قادر خواهد ساخت تا بتوانید بدون نیاز به هیچ ابزار جانبی دیگری تغییرات دلخواه خود را بر روی فیلم‌ها یا فایل‌های صوتی اعمال کرده و خروجی را در فرمت دلخواه خود تحویل بگیرید.

ویژگی مهم این نرم افزار، حفظ کیفیت فایل اصلی در حین فرآیند تبدیل است؛ بدین صورت که شما با فراخوانی فایل دلخواه خود، می‌توانید فرمت مورد انتظار برای تبدیل را انتخاب و تنها با یک کلیک فایل دلخواه خود را در همان رزولوشن و کیفیت تحویل بگیرید. برخلاف دیگر ابزارهای مشابه، این نرم افزار به هیچ وجه کیفیت فایل اصلی را افت نمی‌دهد و در واقع شما بدون هیچ دردسرسی می‌توانید فایل دلخواه خود را در کیفیت مورد انتظارتان با فرمتی جدید تحویل بگیرید. از دیگر خصوصیات این برنامه می‌توان به سرعت بسیار بالا در فرآیند تبدیل فرمت، سازگاری با صدها فرمت مختلف صوتی و تصویری و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار VidPaw ConvertAnyVid را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VidPaw ConvertAnyVid :

– امکان تبدیل آسان و سریع فرمت فایل‌های صوتی و ویدیویی

– سازگاری با بیش از 300 فرمت مختلف از قبیل: MP3, MP4, M4A, MOV, AAC, AC3, AIFF, AVI, FLAC, FLV, MKV, M4V, OGG, WAV, WMA, WMV, 3GP

– امکان تغییر در مدت زمان ویدیو کلیپ‌ها و یا موزیک‌ها

– امکان بهینه‌سازی روشنایی و کنتراست فیلم‌ها

– قابلیت برش و یا جداسازی بخشی از تصویر در فیلم‌ها

– سرعت بسیار بالا در فرآیند تبدیل

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VidPaw ConvertAnyVid.cover1  300x185 - دانلود VidPaw ConvertAnyVid 1.0.20 x86/x64 - مبدل فایل‌های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی کنید (فولدر Crack در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد)

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 61/58 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR