دانلود بازی فندق 2.51 – چالش سرگرم کننده کلمات فارسی برای اندروید

دانلود بازی فندق 1.56 - چالش سرگرم کننده کلمات فارسی برای اندروید

 

دانلود بازی فندق برای اندروید

| چالش سرگرم کننده کلمات فارسی برای اندروید |

 

فندق 2.51 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی از استودیوی بازی سازی پلاس ناین گیمز است. بازی اندرویدی فندق، یکی از عناوین جدید سری بازی‌های فکری و پازلی است که شما را با چالشی جذاب و سرگرم‌کننده از کلمات فارسی رو به رو می‌کند. با بازی فندق، شما می‌توانید به دنیایی از واژه‌های فارسی قدم بگذارید و با حل پازل‌‌های آن، خود را به عنوان یکی از نوابغ زبان فارسی مطرح کنید! در طول هریک از مراحل بازی فندق، پلیر با مجموعه‌ای از حروف سر و کار دارد که باید ضمن تغییر آرایش آن‌ها، کلمه‌ای با مفهوم را تشکیل دهد.

البته سبک و سیاق حل معماها در بازی فندق، تفاوت قابل توجهی با دیگر بازی‌های این سبک دارد. شما در هر مرحله، می‌بایست انگشت خود را به ترتیب بر روی حروف مورد نظرتان بکشید تا حدس کلمات شما بدین ترتیب کامل گردد. از آنجا که حل معماهای این بازی، صرفا نیاز به ذهن قوی و خلاق برای حدس کلمات فارسی دارد، بازی فندق را می‌توان یک سرگرمی سالم و مفرح برای تمامی سنین به شمار آورد. هم اکنون می توانید بازی فندق را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی فندق :

– دارا بودن گیم‌پلی ساده و آسان

– امکان حل معمای بیش از 500 مرحله مختلف

– امکان بازگشت به مراحل قبل و حل پازل‌های باقی مانده

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

– دارا بودن حال و هوای کاملا فارسی

– موسیقی متن اصیل ایرانی

 

 

تغییرات در نسخه جدید:

اضافه شدن 40 مرحله جدید (720 مرحله تاکنون )

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Fandogh1 94x150 - دانلود بازی فندق 2.51 - چالش سرگرم کننده کلمات فارسی برای اندروید Fandogh2 94x150 - دانلود بازی فندق 2.51 - چالش سرگرم کننده کلمات فارسی برای اندروید Fandogh3 94x150 - دانلود بازی فندق 2.51 - چالش سرگرم کننده کلمات فارسی برای اندروید Fandogh4 94x150 - دانلود بازی فندق 2.51 - چالش سرگرم کننده کلمات فارسی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR