دانلود بازی World War Heroes 1.29.3 – قهرمانان جنگ جهانی برای اندروید + دیتا + نسخه مود

دانلود بازی World War Heroes 1.10.5 - قهرمانان جنگ جهانی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی World War Heroes برای اندروید

| بازی قهرمانان جنگ جهانی برای اندروید + دیتا + نسخه مود |

| آنلاین |

 

World War Heroes 1.29.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Game development ltd است. اگر شما نیز از علاقمندان به سری بازی‌های اول شخص با امکان بازی چند نفره هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم یکی از محبوب‌ترین سبک‌های این بازی‌ها را از دست ندهید! جنگ‌ جهانی دوم را به صورت آنلاین تجربه کنید!در این بازی اندرویدی، شما به عنوان یکی از جنگنده‌های جنگ جهانی دوم به میدان نبرد قدم می‌گذارید، 5 نقشه مختلف برای شما در نظر گرفته شده که با حضور در آنان می‌ـوانید نقاط ضعف دشمن را شناسایی و از آنان برای ضربه زدن استفاده کنید.

در این بازی، مجموعه‌ای از 20 سلاح و تجهیزات جنگی متنوع در اختیار شما قرار گرفته‌اند که تماما قابل شخصی‌سازی هستند. از این رو اگر شما نیز دوست دارید که به عنوان یکی از قهرمانان جنگ جهانی دوم باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این بازی آنلاین و پرطرفدار را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی World War Heroes را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی World War Heroes :

– امکان شرکت در نبردهای تاریخی جنگ جهانی دوم

– قابلیت نبرد آنلاین با حریفانی از سراسر جهان

– امکان تشکیل تیم‌های چند نفره و نبرد با سایر تیم‌ها

– دارا بودن حالت‌های متنوع برای نبرد

– دارا بودن 5 نقشه منحصر به فرد

– امکان انتخاب و شخصی‌سازی بیش از 20 سلاح مختلف

 

تصاویری از محیط بازی :

 

World War Heroes1 150x84 - دانلود بازی World War Heroes 1.29.3 - قهرمانان جنگ جهانی برای اندروید + دیتا + نسخه مود World War Heroes2 150x84 - دانلود بازی World War Heroes 1.29.3 - قهرمانان جنگ جهانی برای اندروید + دیتا + نسخه مود World War Heroes3 150x84 - دانلود بازی World War Heroes 1.29.3 - قهرمانان جنگ جهانی برای اندروید + دیتا + نسخه مود World War Heroes4 150x84 - دانلود بازی World War Heroes 1.29.3 - قهرمانان جنگ جهانی برای اندروید + دیتا + نسخه مود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/data در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر data وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به data تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 60/1080 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR