دانلود Spyrix Personal Monitor 8.0.7 – نرم افزار مانیتورینگ کامل کامپیوتر

دانلود Spyrix Personal Monitor 8.0.7 - نرم افزار مانیتورینگ کامل کامپیوتر

 

دانلود Spyrix Personal Monitor

| نرم افزار مانیتورینگ کامل کامپیوتر |

 

Spyrix Personal Monitor 8.0.7 یک نرم افزار چند منظوره قدرتمند برای نظارت کامل و دقیق فعالیت های کامپیوتر از راه دور و به صورت ریموت است. این نرم افزار با ایفای نقش Keylogger ، می توانید کلید های فشرده شده در صفحه کلید را جاسوسی کرده و برای شما ارسال کند. این نرم افزار همچنین می توانید فعالیت های شبکه های اجتماعی Facebook, MySpace را ضبط و تماس های تصویری Skype, IM Messengers را نیز زیر نظر بگیرد. این نرم افزار همچنین فعالیت های پرینت را زیر نظر گرفته و حتی قادر به مانیتورینگ کامل انواع حافظه های USB, CD, DVD, HDD و مموری کارت نیز می باشد. Spyrix Personal Monitor قادر است اینگونه گزارشات را از طریق ایمیل ، FTP و یا شبکه برای شما ارسال کند.

تصور کنید که شما به عنوان مدیر یک شبکه اداری هستید ، کنترل و نظارت کاربران در این شبکه ، یکی از مهم ترین وظایف شماست. Spyrix Personal Monitor مناسب ترین روش برای کنترل و نظارت کامپیوترهای کاربران شما در شبکه به صورت از راه دور است ، بدین ترتیب شما بدون نیاز به حضور در محل اداره ، می توانید فعالیت کاربران را به طور دقیق نظارت کنید.   هم اکنون می توانید نرم افزار Spyrix Personal Monitor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Spyrix Personal Monitor :

– قابلیت مانیتورینگ از راه دور با اکانت امن تحت وب

– دارا بودن Keylogger برای مانیتورینگ فعالیت های کیبورد

– امکان تهیه Screenshots

– امکان تهیه اسنپ شات با وب کم کاربر از راه دور

– دارا بودن قابلیت استفاده از وبکم و میکروفون به عنوان ابزارهای مدار بسته

– قابلیت مانیتورینگ از راه دور در انواع دستگاه ها و تبلت ها

– شناسایی وبگردی های کاربران در شبکه و وب سایت های بازدید شده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 18.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR