دانلود بازی Crayola Scoot برای PC

دانلود بازی Crayola Scoot برای PC

 

دانلود بازی Crayola Scoot برای کامپیوتر

| بازی قهرمان اسکوتر |

| نسخه DARKSiDERS |

 

Crayola Scoot بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ورزشی می باشد که در سال 2018 توسط Climax Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، چالشی جذاب و سرگرم‌کننده را برای دوست‌داران اسکوتر به ارمغان می‌آورد. اولین نسل از اسکوترها را به خاطر دارید؟ وسایل بازی که بسیاری از نوجوانان نسبت به آن علاقه نشان داده و از این وسیله، استقبال بسیاری در فروشگاه‌های ورزشی می‌شد. امروزه با ابداع نسل جدید اسکوترها از نوع برقی، توجه‌ها به سمت این نوع قدیمی از اسکوترها کمتر شده است. ولی در بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم، قرار است که نوستالژی سابق برایتان تکرار شود!

در این بازی فرصتی برایتان مهیا شده که بتوانید کاراکتر خود را برای این تجربه طراحی کنید و با حضور در میادین مسابقات، به هرمان افسانه‌ای این رقابت‌ها بدل شوید. در کنار این‌ها، شما می‌توانید با اسکوتر شخصی خود حرکات نمایشی مختلفی را به نمایش بگذارید که زیبایی آن‌ها منجر به ارتقای امتیازات شما خواهد شد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Crayola Scoot را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Crayola Scoot2 300x169 - دانلود بازی Crayola Scoot برای PC Crayola Scoot3 300x169 - دانلود بازی Crayola Scoot برای PC

 

Crayola Scoot4 300x169 - دانلود بازی Crayola Scoot برای PC Crayola Scoot1 300x169 - دانلود بازی Crayola Scoot برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: X64 Versions Of Microsoft Windows 7, 8.1 And 10
Processor: AMD / Intel Dual-Core CPU Running At 2.4 Ghz (AMD Athlon II X2 250 Or Intel Pentium Dual-Core G645 Or Newer Architectures Are Recommended)
Memory: 4906 MB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA Dedicated Graphic Card, With At Least 1024MB Of Dedicated VRAM And With At Least Directx 11 And Shader Model 4.0 Or 5.0 Support. ATI/AMD Radeon HD 5750 And NVIDIA Geforce GTS 250 Or Newer Architectures Are Recommended.
Directx: Version 9.0
Storage: 3 GB Available Space
Sound Card: Integrated Or Dedicated Directx 9 Compatible Soundcard
Additional Notes: XBOX Controller And Keyboard/Mouse

سیستم پیشنهادی :

OS: Microsoft Windows 10 X64
Processor: AMD / Intel Quad-Core Processor Running At 2.6 Ghz (AMD Athlon II X4 Or Intel Core 2 Quad Q6600 Or Newer Architectures Are Recommended)
Memory: 6144 MB RAM
Graphics: : AMD/NVIDIA Dedicated Graphic Card, With At Least 1024MB Of Dedicated VRAM And With At Least Directx 11 And Shader Model 4.0 Or 5.0 Support. ATI/AMD Radeon HD 6850 And NVIDIA Geforce GTX 260 Or Newer Architectures Are Recommended.
Directx: Version 9.0
Storage: 5 GB Available Space
Sound Card: Integrated Or Dedicated Directx 9 Compatible Soundcard
Additional Notes: XBOX Controller And Keyboard/Mouse

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 745 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR