دانلود Free Studio 6.7.2.909 – مبدل قدرتمند فایل ها

دانلود Free Studio - مبدل قدرتمند فایل ها

دانلود Free Studio

نرم افزار مبدل فایل ها

 

Free Studio 6.7.2.909 یک نرم افزار کاربردی و قدرتمند است که به شما در تبدیل فایل ها به فرمتی دیگر کمک می کند. این نرم افزار از تمامی فرمت های رایج پشتیبانی میکند و قابلیت های بسیار زیادی دارد و همین امر هم این نرم افزار را جز یکی از بهترین نرم افزارهای مبدل تبدیل کرده است.با کمک این نرم افزار میتوانید فایل های تصویری خود را به راحتی بر روی دی وی دی یا سی دی رایت کنید و از آن ها در تلویزیون خود لذت ببرید.این نرم افزار دارای 29 قسمت مختلف است که این قسمت ها تمامی کارها از قبیل رایت و تبدیل فرمت دانلود ویدیوهای آنلاین و… را تشکیل می دهند.

از قابلیت های این برنامه میتوان به امکان دانلود ویدیوهای آنلاین، امکان تغییر فرمت فایل ها، پشتیبانی از تمامی فرمت های رایچ، پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز، امکان رایت فایل ها بر روی سی دی یا دی وی دی، امکان انتقال فایل ها بر روی ایفون و ایپد، امکان تغییر فرمت فایل ها به Psd ، امکان تغییر سایز تصاویر و… اشاره کرد. پیشنهاد میکنیم نرم افزار Free Studio را از دست ندهید و هم اکنون آن را با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی از قابلیت های نرم افزار Free Studio :

– امکان دانلود فایل ها از یوتیوب

– امکان تغییر فرمت فایل ها

– پشتیبانی از تمامی فرمت ها

– پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز

– امکان رایت فایل ها بر روی سی دی یا دی وی دی

– امکان انتقال فایل ها بر روی ایفون و ایپد

– امکان تغییر ساز تصاویر

– و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 66 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR