دانلود بازی Jungle Heat v1.3.1 برای اندروید

دانلود بازی Jungle Heat v1.3.1 برای اندروید

 

دانلود بازی Jungle Heat برای اندروید

 

Jungle Heat v1.3.1 در این بازی استراتژیک آنلاین که برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است به شما ماموریت های مهمی محول خواهد شد که باید آنها را در زمان مقرر خود به انجام رسانید. معادن نفت و گاز فروانی در این زندگی گرم و سوزان ما وجود دارد که پر از منابع با ارزشی خواهند بود. در این میان دزدان دریایی مختلفی به جنگل حمله ور شده و منابع ان را غارت می کنند.

شما باید به جلوگیری از حمله آنها و مقابله موثر در برابر انها از جنگل محافظت کرده و وظیفه خود را به انجام رسانید. شما در بازی می توانید با کسب امتیازات بیشتر سلاح های خود را ارتقا دهید و قابلیت های مختلفی را برای خود ایجاد کنید. در نسخه جدید این بازی پرچم های جدیدی از جمله پرچم ژاپن اضافه شده است و شاهد حضور قبیله های بیشتری در بازی هستیم. هم اکنون می توانید بازی مهیج Jungle Heat را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

Jungle-Heat Jungle-Heat



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK برای اندروید 2.2 و بالاتر
  • حجم : 31 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR