دانلود بازی Battlefield Combat Black Ops 5.1.6 – میدان نبرد: عملیات سیاه برای اندروید +‌ دیتا

دانلود بازی Battlefield Combat Black Ops 5.1.6 - میدان نبرد: عملیات سیاه برای اندروید +‌ دیتا

 

دانلود بازی Battlefield Combat Black Ops برای اندروید

| بازی میدان نبرد: عملیات سیاه برای اندروید +‌ دیتا |

 

Battlefield Combat Black Ops 5.1.6 نام یک بازی اندرویدی جدید، در سبک سری بازی‌های اکشن و اول شخص از استودیوی بازی سازی Codelabs Studio است که در واقع شروعی بر سری بازی های میدان نبرد: عملیات سیاه در گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. تاریکی مکانی‌ست که شما به آن تعلق دارید، جایی که شما در آن زندگی کرده و به آن مسلط هستید! در این بازی شما در قالب یک تک تیرانداز آموزش دیده و بسیار حرفه‌ای نقش آفرینی می‌کنید که برای دولت خدمت رسانی می‌کند. در واقع شما به دلیل استعداد بسیار بالای خود در کودکی،‌ از پدر و مادر جدا شده و تحت آموزش‌هایی پیشرفته قرار گرفته‌اید.

اکنون تفنگ‌ها مهم‌ترین ابزار شما هستند، هیچ ترحمی در مورد آنان صدق نکرده و در جریان مأموریت‌ها شما را یاری خواهند داد. به عنوان یک کماندوی آموزش دیده، در یکی از مأموریت‌های خود دچار اشتباه شده‌اید. اکنون می‌بایست برای جبران به یک روستای مخصوص حمله کرده و تمامی شورشی‌ها و تروریست‌های آن را از بین ببرید. هم اکنون می توانید بازی Battlefield Combat Black Ops را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Battlefield Combat Black Ops :

– دارا بودن مجموعه‌ای از اسلحه‌های متنوع و قابل ارتقا و شخصی سازی

– امکان استفاده از سلاح بازوکا، مسلسل، تک تیرانداز و …

– دارا بودن تعداد 70 سناریوی مختلف با دقت طراحی بسیار بالا

– محیط گرافیکی 3 بعدی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Battlefield Combat Black Ops1 150x84 - دانلود بازی Battlefield Combat Black Ops 5.1.6 - میدان نبرد: عملیات سیاه برای اندروید +‌ دیتا Battlefield Combat Black Ops2 150x84 - دانلود بازی Battlefield Combat Black Ops 5.1.6 - میدان نبرد: عملیات سیاه برای اندروید +‌ دیتا Battlefield Combat Black Ops3 150x84 - دانلود بازی Battlefield Combat Black Ops 5.1.6 - میدان نبرد: عملیات سیاه برای اندروید +‌ دیتا Battlefield Combat Black Ops4 150x84 - دانلود بازی Battlefield Combat Black Ops 5.1.6 - میدان نبرد: عملیات سیاه برای اندروید +‌ دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 81 + 97 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR