دانلود بازی Crazy Chicken Deluxe 2.6.0 – جوجه دیوانه برای اندروید

دانلود بازی Crazy Chicken Deluxe 2.6.0 - جوجه دیوانه برای اندروید

 

دانلود بازی Crazy Chicken Deluxe برای اندروید

 

Crazy Chicken Deluxe 2.6.0 یک بازی در سبک اکشن, ماجرایی برای سیستم عامل اندروید است. در این پست برای شما اندرویدبازهای عزیز یک بازی اعتیادآور بنام Crazy Chicken Deluxe آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. آیا میتوانید مرغ های مزاحم را شکار کنید؟ بنطر خودتان شکارتان در چه حد هست؟ این بازی اول برای سیستم عامل های دیگر مثل سیمبین نیز عرضه شده بود و حتی حالا هم در عرضه ی ورژن های جدید آن است. بازی Crazy Chicken Deluxe دارای گرافیک کارتونی بسیار جذابی است. همچنین شخصیت بازی بسیار بامزه هستند.

داستان بازی از این قرار است که شما باید خودتان را برای نابود سازی نسل مرغ های پرنده آماده کنید. شما برای نابود سازی این مرغ های باید از سلاح های عجیب و غریب استفاده کنید. در بازی Crazy Chicken Deluxe شما فقط به نابود کردن این مرغ ها نمی پردازید بلکه باید به حل پازل های مختلف و بسیار سخت در طول هر مرحله بپردازید تا بتوانید به مرحله ی بعدی بروید. بازی دارای بیش از 100 مرحله ی چالش برانگیز است. پس اگر از علاقه مندان به بازی های سبک اکشن, ماجرایی هستید هم اکنون میتوانید بازی Crazy Chicken Deluxe را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Crazy-Chicken-Deluxe-1

Crazy-Chicken-Deluxe-2

Crazy-Chicken-Deluxe-3

Crazy-Chicken-Deluxe-4

Crazy-Chicken-Deluxe-5

 

 

note - دانلود بازی Crazy Chicken Deluxe 2.6.0 - جوجه دیوانه برای اندروید فرمت : APK – قابل اجرا بر روی اندروید 1.6 و بالاتر

chart pie - دانلود بازی Crazy Chicken Deluxe 2.6.0 - جوجه دیوانه برای اندروید حجم : 13 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Crazy Chicken Deluxe

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR