دانلود بازی Calling All Mixels 1.1.0 برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Calling All Mixels 1.1.0 برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Calling All Mixels برای اندروید

 

Calling All Mixels 1.1.0 یک بازی در سبک اکشن, هیجانی برای سیستم عامل اندروید است. اگر شما بازی های اسکای سافاری و گلوبلینز را بازی کرده باشید به احتمال زیاد باید با کمپانی Cartoon Network آشنا باشید. این کمپانی یکی از بهترین ها در عرصه ی بازی سازی برای سیستم عامل اندروید است و ما امروز تصمیم داریم تا بازی دیگری از این کمپانی بنام Calling All Mixels را برایتان در سایت قرار دهیم که امیدواریم از این بازی لذت ببرید. این بازی دارای گرافیک HD بسیار عالی است.

داستان بازی Calling All Mixels از این قرار است که شما باید در نقش شخصیت های مختلف به بازی بپردازید که هر کدام از این شخصیت ها دارای قدرت های مختلفی هستند و باید به وسیله ی این ها از چمن های خود محافظت کنید. در بازی دستاوردهای مختلفی وجود دارد که باید آن ها جمع آوری کنید. از ویژگی های مهم این بازی میتوان به کنترل ساده, طیف وسیع دشمنان, مکان های سه بعدی, صداگذاری مهیج و عالی و غیره اشاره کرد. این بازی در پلی استوری توانسته نمره 5.0 از 5.0 را کسب کند که نشان دهنده محبوب بودن این بازی دارد. پس اگر از علاقه مندان به بازی اکشن, هیجانی هستید هم اکنون میتوانید بازی Calling All Mixels را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

Calling-All-Mixels-1 Calling-All-Mixels-2 Calling-All-Mixels-3 Calling-All-Mixels-4

 

 

راهنمای نصب:

– ابتدا فایل دیتا را دانلود کرده و از RAR خارج کنید.
– سپس پوشه com.turner.mixels را به مسیر sdcard/android/obb انتقال دهید
– فایل apk را دانلود و نصب کرده و از بازی لذت ببرید.

 

 

note - دانلود بازی Calling All Mixels 1.1.0 برای اندروید + دیتا فرمت : APK – قابل اجرا بر روی اندروید 4.0 و بالاتر

chart pie - دانلود بازی Calling All Mixels 1.1.0 برای اندروید + دیتا حجم : 20 + 286 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Calling All Mixels

دانلود دانلود : دانلود دیتا بازی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR