دانلود کلیک 521 – ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم

دانلود کلیک 521 – ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم

 دانلود کلیک 521

ضمیمه کلیک جام جم یکشنبه 17 خرداد ماه 94 – شماره 521

 

کلیک 521 عنوان ضمیمه ای است که هر هفته یکشنبه در روزنامه جام جم منشر میشود که آخرین اخبار فناوری و تکنولوژی هفته گذشته را منتشر می کند, این هفته نامه که طرفداران زیادی را پیدا کرده است دارای 16 صفحه مطلب میباشد که هر صفحه آن دارای عناوین متفاوتی از جمله تجزیه و تحلیل, مصاحبه, بازی, تکنولوژی های جدید, اموزش, نرم افزار و… میباشد و مطالب جالب و به روزی را از جنبه های مختلف فناوری و تکنولوژی منتشر می کند, اگر علاقمندید که از اخبار دنیای فناوری خیلی سریع و کامل باخبر شوید پیشنهاد سایت یاس دانلود به شما هفته نامه کلیک میباشد, شما میتوانید هر هفته یکشنبه هفته نامه کلیک را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

عناوین ضمیمه کلیک 521 :

– اینترنت ملی در راه است!

– به وقت بیداری

– سازی برای تمام فصول

– و…



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR