دانلود Complete Internet Repair 9.0.3.6022 Final + Portable – عیب یابی اتصال به اینترنت

دانلود Complete Internet Repair 3.0.2.2600 Final + Portable - عیب یابی اتصال به اینترنت

 

دانلود Complete Internet Repair

| نرم افزار عیب یابی اتصال به اینترنت |

 

Complete Internet Repair 9.0.3.6022 Final + Portable پکیجی رایگان و بسیار مفید برای مواقعی است که شما در حین برقراری ارتباط با اینترنت با مشکل مواجه شده باشید. امروزه با توجه به گسترش استفاده از شبکه های اینترنتی به شیوه های مختلف ، یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران رفع مشکلات احتمالی در حین برقراری ارتباط با شبکه جهانی اینترنت در سیستم عامل ویندوز است. در بسیاری از مواقع ، مشکلاتی که شما را از اتصال به اینترنت باز می دارند ، با چند کلیک ساده قابل حل هستند. اما از آنجا که این تنظیمات در قسمت های مختلفی از ویندوز تعبیه شده اند ، دستیابی به آنان کار ساده ای نیست. اما در این مطلب از سایت یاس دانلود نرم افزاری را برای شما کاربران تدارک دیده ایم که به کمک آن می توانید هر مشکلی را که به شبکه اینترنت مربوط باشد ، با چند کلیک ساده برطرف سازید.

همانطور که از نام این نرم افزار پیداست ، شما با یک ابزار همه کاره برای برطرف سازی مشکلات مختلف در حین ارتباط با اینترنت رو به رو هستید. به واقع هر مسئله ای که به حیطه ی شبکه اینترنت مربوط باشد و شما را از اتصال موفق بازدارد ، توسط این نرم افزار پوشش داده شده است. این نرم افزار در دو نسخه نصبی و پرتابل عرضه گردیده و همین امر به شما این امکان را می دهد که در هر زمان آن را در حافظه فلش مموری خود به همراه داشته باشید. پیشنهاد می کنیم ضمن مطالعه ویژگی های جزئی تر این نرم افزار در ادامه مطلب ، از امکانات آن بهرمند شوید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Complete Internet Repair را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Complete Internet Repair :

– رفع مشکلات مرتبط با کرم های اینترنتی ، ابزارهای جاسوسی ، تبلیغات مزاحم اینترنتی ، ویروس ها و …

– اتصال مجدد اینترنت بعد از پاک سازی ابزارهای محدود کننده اینترنت نظیر ویروس ها ، کرم ها و …

– از بین بردن مشکلات مرتبط با باز نشدن صفحات وب

– رفع مشکلات مرتبط با پنجره های پاپ آپ

– رفع مشکلات مرتبط با DNS

– رفع مشکل دریافت IP جدید از روتر

– رفع مشکل محدود شده کانکشن اینترنت

– رفع اشکالات اتصال به پروتکل های SSL/HTTPS

 

 

تصویری از محیط نرم افزار:

Complete Internet Repair 279x300 - دانلود Complete Internet Repair 9.0.3.6022 Final + Portable - عیب یابی اتصال به اینترنت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR