دانلود بازی Shark Hunting 1.1 – شکار کوسه برای اندروید

دانلود بازی Shark Hunting 1.1 - شکار کوسه برای اندروید

 

دانلود بازی Shark Hunting برای اندروید

| بازی شکار کوسه برای اندروید |

 

Shark Hunting 1.1 شما را به دنیای حرفه ای شکار کوسه ها در اب های آزاد دعوت می کند ! با حیوانات مهربان باشیم و از اذیت و آزار رساندن به آنان خودداری کنیم ، این روزها به لطف مسئولین محترم سازمان حمایت از محیط زیست ، جنگل بانان و … ، حمایت بسیار مطلوبی از حقوق حیوانات در طبیعت صورت می گیرد ، این بار در قالب یک بازی اندرویدی ، قصد داریم شما را به شکار کوسه دعوت کنیم. کشتار حیوانات در دنیای واقعی عملی زشت و ناراحت کننده است ، اما اگر آن را در قالب یک بازی اندرویدی و صرفاً جهت تفریح تجربه کنیم ، می تواند سرگرم کننده و جذاب باشد. یکی از چالش های خطرناک در زمینه شکار حیوانات ، شکار کوسه هایی خشمگین و خطرناک در آب های آزاد است ، چرا که کوسه ها دارای توانایی ها و حواس های پیشرفته ای هستند که می توانند در سریع ترین زمان ممکن طعمه را در نزدیکی خود احساس کنند.

Shark Hunting شما را به دنیای زیر آب دعوت می کند ، اکنون شما می توانید به یکی از حرفه ترین شکارچی های کوسه ها تبدیل شوید. شما قادر هستید بازی Shark Hunting را در 2 حالت مختلف شکار بی نهایت و یا زنده ماندن در میان انبوهی از کوسه ها انجام دهید. از کوسه های گرسنه دوری کنید چرا که با تنها فرصتی که به آنان می دهید جان خود را نیز به خطر خواهید انداخت. در این بازی شما با بهره گیری از تفنگ مخصوص خود ، در زیر آب کوسه ها را شکار میکنید و با این کار هربار امتیاز خود را به بالاترین مقدار خود خواهید رساند. هم اکنون می توانید بازی Shark Hunting را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Shark Hunting1 Shark Hunting2 Shark Hunting3 Shark Hunting4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 30 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR