دانلود AllMapSoft Universal Maps Downloader 10.172 – دریافت نقشه های آنلاین

دانلود AllMapSoft Universal Maps Downloader 10.044 دریافت نقشه های آنلاین

 

دانلود AllMapSoft Universal Maps Downloader

| نرم افزار دریافت نقشه های آنلاین |

 

AllMapSoft Universal Maps Downloader 10.172 نام نرم افزاری کوچک ، کم حجم و بسیار کاربردی در زمینه ذخیره سازی نقشه های آنلاین است. همانگونه که می دانید امروزه درصد بسیاری از مردم ، برای رفت و آمد در مکان های مختلف از نقشه های آنلاین بر روی تلفن های همراه ، تاکسی ها و … استفاده می کنند. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، نرم افزاری را برای ویندوز آماده کرده ایم تا شما کاربران عزیز قادر باشید به کمک آن ، نقشه های آنلاین از سرویس های Google Maps, Yahoo Maps, Bing Maps, OpenStreet Maps, Yandex Maps, Ovi Maps, MapQuest Maps و … را در قالب یک تصویر کوچک انتخاب و ذخیره سازی کنید.

سرویس های نام برده ، تماماً آنلاین بوده و برای استفاده از آنان لازم است که به اینترنت متصل باشید ، در صورتی که می خواهید تکه ای از نقشه مورد نظر خود را همواره به صورت آفلاین و در قالب یک تصویر گرافیکی به همراه داشته باشید ، ما به شما پیشنهاد می کنیم با استفاده از AllMapSoft Universal Maps Downloader ، به نقشه مکان مورد نظر خود به سادگی دسترسی پیدا کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار AllMapSoft Universal Maps Downloader را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار AllMapSoft Universal Maps Downloader :

– پشتیبانی از نقشه ماهواره ای گوگل

– دارا بودن قابلیت ذخیره سازی نقشه خیابان ها ، حمل و نقل عمومی و …

– سازگاری با سرویس های Google Maps, Yahoo Maps, Bing Maps, OpenStreet Maps, Yandex Maps, Ovi Maps, MapQuest Maps

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR