دانلود بازی Xenowerk 1.5.3 برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا

دانلود بازی Xenowerk 1.3.4 برای اندروید + نسخه بی نهایت و دیتا

 

دانلود بازی Xenowerk برای اندروید

| نسخه ی معمولی + نسخه ی مود شده بی نهایت |

 

Xenowerk 1.5.3 بازی جدید در سبک اکشن و ترسناک می باشد که در سال 2015 برای گوشی های اندرویدی عرضه شده است. داستان این بازی مربوط به یکسری از حیوانات جهش یافته می باشد که توسط اشتباه دانشمندان به وجود آمده اند.حالا شما باید در این بازی این حیوانات جهش یافته را از بین برده و از تولید مثل آن ها جلوگیری نمایید.در این بازی باید با استفاده از سلاح های مختلف از بیرون رفتن حیوانات جهش یافته به بیرون از آزمایشگاه جلوگیری کنید.

طراحان در این بازی یک نیروی کمکی برای شما تهیه کرده اند تا در صورت گیر افتادن بین این حیوانت از آن استفاده کنید و آن ها را از بین ببرید.شما برای پیروزی در این بازی باید 50 مرحله را پشت سر بگذارید و در هر مرحله تجربه ای برای مبارزه با این موجودات بدست آورید.اگر به بازی های اکشن و ترسناک علاقه مند هستید به هیچ عنوان این بازی زیبا و هیجان انگیز را از دست ندهید و با نصب این بازی ساعت ها خود را سرگرم نمایید.هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Xenowerk را که توسط شرکت Pixelbite ساخته شده است را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برخی ویژگی های بازی Xenowerk:

– داشتن گرافیک بسیار بالا نسبت به حجم کم

– امکان تغییر و ارتقاء سلاح ها به سلاح های پیشرفته تر

– داشتن قدرت های برای از بین بردن دشمنان

– داشتن گیم پلی عالی

– و…

 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

دانلود بازی Xenowerk  دانلود بازی Xenowerk



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.pixelbite.mutant را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید…

مشخصات
  • فرمت : APK برای اندروید 4.3 و بالاتر
  • حجم : 22 + 126 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR