دانلود AndroChef Java Decompiler 1.0.0.12 – استخراج برنامه های اندروید

دانلود AndroChef Java Decompiler 1.0.0.12 - استخراج برنامه های اندروید

 

دانلود AndroChef Java Decompiler

| مهندسی معکوس اپلیکیشن های اندروید |

 

AndroChef Java Decompiler 1.0.0.12 نام نرم افزاری جهت دی کامپایل و یا مهندسی معکوس کردن اپلیکیشن های اندرویدی است. توسط این نرم افزار می توانید فایل های APK ، DEX و Jar را DeCompile و استخراج کرده و محتویات آنان را مشاهده کنید. AndroChef Java Decompiler ساده ترین روش برای مهندسی معکوس جاوا و دی کامپایل کردن محتویات انواع کلاس های باینری است. در واقع به کمک برنامه AndroChef Java Decompiler ، شما می توانید انواع اپلیکیشن های اندرویدی خود را دی کامپایل کرده و سورس کد و اجزای تشکیل دهنده آنان را استخراج کنید.

AndroChef Java Decompiler می تواند فایل های Class و jar را از Jar 6 , 7 , 8 استخراج کرده و آنان را برای استفاده شما آماده سازی نماید. بنابر آزمایشات انجام شده ، نرم افزار AndroChef Java می تواند 98.4% از اپلیکیشن های کامپایل شده با کامپایلرهای جاوا را استخراج و مهندسی معکوس کند. بنابراین شما می توانید به سادگی محتوای جاوا و سورس کد انواع فایل های DEX, APK را مشاهده و استخراج کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AndroChef Java Decompiler را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AndroChef Java Decompiler :

– قابلیت دی کامپایل انواع اپلیکیشن های اندروید

– امکان دی کامپایل انواع فایل های APK, DEX, JAR, Class و یا فولدرها به صورت دسته جمعی

– قابلیت تعیین آدرس فایل های خروجی

– مناسب برای ریکاوری سورس کدهای پاک شده

– مهندسی معکوس سریع فایل ها برای استارترهای جاوا

– مناسب برای دی کامپایل کتابخانه های جاوا

– پشتیبانی کامل از انواع سیستم عامل های Windows 10/8.1/8/7

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR