دانلود Screenshot Captor 4.15.0 + Portable – عکس برداری از دسکتاپ

دانلود Screenshot Captor 4.15.0 + Portable - عکس برداری از دسکتاپ

 

دانلود Screenshot Captor

| نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ |

 

Screenshot Captor 4.15.0 + Portable نام نرم افزاری ساده و در عین حال حرفه ای در زمینه ثبت اسکرین شات از محیط ویندوز است. در صورتی که شما هم قصد تهیه اسکرین شات یا تصاویر از محیط ویندوز را دارید ، بهتر است متد قدیمی پرینت اسکرین را کنار گذاشته و از نرم افزار Screenshot Captor برای تهیه اسکرین شات های بدون مداخله استفاده کنید. استفاده از متد پرینت اسکرین تقریبا از سال های دور به همراه ویندوز عرضه گردیده است تا کاربران بتوانند اسکرین شات های خود را در یک محیط گرافیکی جداگانه paste و ذخیره سازی کنند.

Screenshot Captor روشی جدید برای تهیه اسکرین شات هایی سریع از محیط ویندوز است که بدون مداخله های اضافی ، شما را قادر می سازد از کل صفحه ، بخشی از صفحه به صورت تعیین شده و یا محیط پنجره ها اسکرین شات های خود را ذخیره و از آنان در فرمت های مختلف JPG, PNG, GIF و … خروجی تهیه کنید. علاوه بر اینها این نرم افزار مجموعه ای از ابزار ویرایش سشریع را نیز در اختیارتان می گذارد که بتوانید به طور سریع اسکرین شات ها را ویرایش کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Screenshot Captor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Screenshot Captor :

– قابلیت تهیه مجموعه ای متعدد از اسکرین شات ها به صورت منظم بدون تداخل با همدیگر

– قابلیت ویرایش ساده اسکرین شات ها با قابلیت اضافه کردن متون دلخواه

– قابلیت آپلود اتوماتیک اسکریت شات ها برای به اشتراک گذاری سریع تر

– امکان تهیه اسکرین شات و یا اسنپ چت از وبکم

– پشتیبانی از قابلیت شفافیت گشوه پنجره ها برای ویندوز 7

– امکان اصلاح خودکار تصویر با الگوریتم های پیشرفته

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.7 + 9.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR