دانلود Multi-Timer Ultimate 5.00 – نرم افزار تایمر حرفه ای

دانلود Multi-Timer Ultimate 5.00 - نرم افزار تایمر حرفه ای

 

دانلود Multi-Timer Ultimate

| نرم افزار تایمر حرفه ای |

 

Multi-Timer Ultimate 5.00 نام یک نرم افزار تایمر بسیار قدرتمند و پیشرفته برای سیستم عامل ویندوز است. به کمک این نرم افزار شما می توانید مجموعه ای از چند تایمر را به صورت کاملا جداگانه از هم راه اندازی کرده و هریک از آنان را مطابق میل خود پیکربندی کنید. این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد که بتوانید تایمر مورد نظرتان را مطابق شمارش اعداد و یا معکوس آن راه اندازی کنید. در صورتی که تمایل داشته باشید یک صدا را در حین آغاز ، پایان و یا هشدارهای تایمر تنظیم کنید ف می توانید انواع صداهای مورد نظرتان با فرمت های MP3, MIDI, WAV و WMA و… را به محیط نرم افزار وارد کرده و برای اهداف خود تنظیم کنید.

توسط Multi-Timer می توان سطح صدا و فرکانس و زمان آن را تعیین کنید که برای مثال در یک روز خاص از هر هفته ، فرآیند تایمر آغاز و صدای مربوطه پیش از آن تنظیم گردد. این نرم افزار دارای یک محیط کاربری ساده و بسیار قدرتمند است که برای هریک از ایده های ذهنی شما گزینه هایی را فراهم کرده است. در صورتی که به یک تایمر بسیار پیشرفته و کامل ترین قابلیت های ممکن در ویندوز نیاز دارید ، پیشنهاد ما این است که Multi-Timer را به هیچ وجه از دست ندهید. علاوه بر این ها شما می توانید از نتایج هریک از تایمرهای استفاده شده فایل های Log و یا پرینت تهیه کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Multi-Timer Ultimate را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Multi-Timer Ultimate :

– امکان تعریف تایمرهای مختلف به طور همزمان و استفاده از هریک از آنان به صورت جداگانه (1 تایمر ، 2 ، 10 یا…)

– قابلیت Drag&Drop برای جا به جایی تایمرها و چینش آنان در کنار همدیگر

– قابلیت تنظیم هریک از تایمرها برای عملکرد شمارش به صورت عادی و یا معکوس

– قابلیت Pause/Resume تامیرها حتی پس از بستن کامل برنامه

– قابلیت Auto-Resume خودکار پس از اجرای برنامه برای اندازه گیری های دقیق تر

– پشتیبانی دقیق از ساعت ، دقیقه ، ثانیه ، دهم و صدم ثانیه

– قابلیت تنظیم آلارم برای فانکشن های مختلف برنامه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR