دانلود MailWasher Pro 7.12.54 – نرم افزار پاک سازی ایمیل ها

دانلود MailWasher Pro 7.12.54 - نرم افزار پاک سازی ایمیل ها

 

دانلود MailWasher Pro

| نرم افزار پاک سازی ایمیل ها |

 

MailWasher Pro 7.12.54 نام نرم افزاری جدید جهت کنترل فضای صندوق دریافت و جلوگیری از دریافت ایمیل های اسپم در انواع حساب های ایمیل است. این نرم افزار با دارا بودن نسخه مختلف برای انواع دستگاه های ویندوز ، اندروید و iOS ، شما را قادر می سازد کنترلی دقیق را بر صندوق دریافت ایمیل خود داشته و از دریافت ایمیل های اضافه و تبلیغاتی جلوگیری کنید. همواره بحث دریافت اسپم و تبلیغات فوق العاده زیاد در صندوق دریافت ایمیل ، از مهم ترین مشکلات کاربران بوده است. در صورتی که به آدرس ایمیل شما هم ایمیل های ناشناس ، تبلیغاتی و به طور کلی اسپم ارسال می شود ، ما به شما MailWasher Pro را پیشنهاد می کنیم تا بدین ترتیب از شر پر شدن صندوق دریافت راحت شوید !

MailWasher Pro شما را قادر می سازد در ابتدا پیش نمایش ایمیل ها را در محیط این نرم افزار مشاهده کنید ، در این محیط شما می توانید تمامی ایمیل های دریافتی را مشاهده کرده و در فضایی امن به بررسی آنان بپردازید. حال می توانید اسپم ها را شناسایی کرده و دیگر شاهد دریافت اسپم در صندوق دریافت ایمیل خود نباشید. این نرم افزار با الگوریتم هایی دقیق و بسیار پیشرفته ، اسپم ها را از ایمیل های ضروری تشخیص داده و از دریافت حتی 1 عدد اسپم در صندوق دریافت شما جلوگیری می نماید.این نرم افزار در مجموع 8 میلیون طرفدار و کاربر داشته و به عنوان برترین ابزار ضد اسپم در ایمیل ها به شمار می رود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار MailWasher Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MailWasher Pro :

– قابلیت جلوگیری از دریافت ایمیل های اسپم در صندوق دریافت

– دارا بودن نسخه های iOS و اندروید برای دریافت ایمیل های پاک

– پاک سازی کامل ایمیل ها در کمترین زمان ممکن

– دارا بودن دکمه Check Mail برای بررسی و مارک کردن ایمیل های اسپم

– دارا بودن دکمه Wash Mail برای پاک سازی اسپم ها و جلوگیری از دریافت مجدد آنان از آدرس مربوطه

– دارا بودن ابزار ضد اسپم هوشمند و پیشرفته

– قابلیت استفاده آسان و ساده و پشتیبانی از سرویس های مختلف ایمیل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Keygen.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا و بر روی Write License کلیک کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR