دانلود Room Arranger 9.8.1.641 x86/x64 + Portable – نرم افزار طراحی دکوراسیون

دانلود Room Arranger 8.2.0.532 x86/x64 - نرم افزار طراحی دکوراسیون

 

دانلود Room Arranger

| نرم افزار طراحی دکوراسیون |

 

Room Arranger 9.8.1.641 x86/x64 + Portable نام یک نرم افزار طراحی دکوراسیون و نقشه های مربوط به آپارتمان ، اتاق های خانه و یا کف با رابط کاربری بسیار ساده می باشد. هنگامی که شما کار با این نرم افزار را آغاز می کنید متوجه می شوید هر آنچه را که در ذهن داشته اید می توانید ترسیم کنید. این نرم افزار با دارا بودن طیف وسیعی از ابزارها در کتابخانه ی خود ، شما را قادر می سازد به سادگی دکوراسیون منزل ، محل کار ، اتاق های خانه و … را طراحی کنید. Room Arranger یک نرم افزار کم حجم و در عین حال بسیار حرفه ای برای افرادی ست که دوست دارند چیدمان منزل خود را بدون دانش اولیه ، به سادگی ترسیم کنند ، در Room Arranger هریک از فانکشن ها ، دارای شرتکات های مخصوص خود در کیبورد هستند ، بنابراین شما به سادگی می توانید اشیاء مورد نظرتان را دقیقاً در همان جایی که تصور می کنید قرار دهید.

قابلیت 3D Visualization به شما این امکان را می دهد که به صورت آزادانه در جای جای محل طراحی شده قدم بزنید ، به گونه ای که تجسم کنید حضور در آن محل چه حسی را به شما القا خواهد کرد. در این نرم افزار بیش از 300 شیء مختلف از مبلمان گرفته تا تخت خواب ، آینه و… وجود دارند ، تقریباً هرآنچه که شما برای طراحی یک دکوراسیون مدرن مد نظر داشته باشید در این نرم افزار وجود دارد ، ضمن اینکه هریک از آنان به سادگی قابلیت تغییر سایز را نیز دارا هستند. علاوه بر این ها ، Room Arranger به شما این امکان را می دهد که بخش های مختلف اتاق ها ، ارتفاع دیوار ها و… را به سادگی کپی کرده و از آنان در نرم افزارهای آنالیز و بررسی نظیر Excel استفاده کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Room Arranger را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Room Arranger :

– قابلیت استفاده بسیار آسان

– دارا بودن مجموعه اشیاء کامل در کتابخانه نامحدود و قابل شخصی سازی

– دارا بودن انواع وسایل خانه ، اتاق ، اتاق نشیمن و…

– دارا بودن قابلیت تجسم به صورت 3 بعدی

– قابلیت تغییر ابعاد هریک از اشیاء استفاده شده

– امکان ذخیره سازی ابعاد دیوارها ، اتاق ها و… برای استفاده در اکسل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 18/19/45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR