دانلود FontViewOK 4.71 Final + Portable – پیش نمایش فونت های نصب شده

دانلود FontViewOK 4.14 Final + Portable - پیش نمایش فونت های نصب شده

 

دانلود FontViewOK

| نرم افزار پیش نمایش فونت های نصب شده |

 

FontViewOK 4.71 Final + Portable نام ابزاری بسیار سریع و کم حجم ، جهت پیش نمایش فونت های نصب شده در محیطی گرافیکی است. آیا تا به حال برایتان پی شآمده که در انتخاب یک فونت برای آماده سازی مقاله ای در نرم افزارهای واژه پرداز یا ابزارهای گرافیکی ، سردرگم شده باشید؟ تا به امروز تنها روش انتخاب فونت و مشاهده فونت ها ، نوشتن متن مورد نظر و تست فونت های مختلف و در نهایت انتخاب یکی از آنان بوده است. اما نرم افزار FontViewOK ، قادر است روشی جایگزین و بسیار مفیدتر را برای پیش نمایش فونت ها پیش از انتخاب در اختیار شما قرار دهد.

FontViewOK در قالب یک محیط گرافیکی ، می تواند تمامی فونت های شما را در پیش رویتان قرار دهد تا بتوانید آنان را در رنگ های مختلف ، با انتخاب سایز و رنگ پس زمینه با همدیگر مقایسه و بهترین انتخاب را برگزینید. این نرم افزار به منظور نمایش بهتر مقایسه میان فونت ها ، یک نمای دو لبه را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید به طور دقیق فونت مورد نظر خود را انتخاب کنید. علاوه بر این ها شما می توانید یک فولدر خاص را برای فراخوانی فونت های موجود در آن به محیط نرم افزار وارد کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FontViewOK را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FontViewOK :

– قابلیت پیش نمایش سریع و مقایسه فونت های سیستم

– قابلیت Print و Print Preview

– قابلیت تغییر استایل ، تغییر رنگ و اندازه فونت ها

– امکان لیست کردن فونت ها از یک فولدر خاص

– دارا بودن پنل 2 گانه برای مقایسه بهتر میان فونت ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 160 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR