دانلود iLike Any Data Recovery Pro 9.0.0 + Portable – بازیابی اطلاعات

دانلود iLike Any Data Recovery Pro 1.8.8.8 + Portable - بازیابی اطلاعات

 

دانلود iLike Any Data Recovery Pro

| نرم افزار بازیابی اطلاعات |

 

iLike Any Data Recovery Pro 9.0.0 + Portable نرم افزاری جدید و حرفه ای ، در زمینه بازیابی اطلاعات حذف شده از انواع دیسک ها است. iLike Any Data Recovery Pro می تواند انواع داده های حذف شده شما را نظیر موزیک ها ، ویدیوها ، فایل های فشرده ، فایل های متنی ، یادداشت ها و… را از انواع دیسک ها از قبیل هارد دیسک ، فلش مموری ، مموری کارت ، دوربین های دیجیتال ، اسمارت فون ها ، موزیک پلیرها و … به سادگی بازیابی نماید. در بسیاری از مواقع ، کاربر به طور تصادفی ، بخشی از اطلاعات خود را از دست می دهد ، ممکن است علت آن فعالیت مخرب ویروس ها باشد و یا بر اثر یک اشتباه ، این دسته از اطلاعات از سوی کاربر حذف و یا پارتیشن مربوطه فرمت شده باشد !

در چنین شرایطی بسیاری از کاربران در عین نا امیدی ، تصور می کنند که داده های آنان برای همیشه پاک شده و دیگر قابل بازیابی نیست ! اگر شما هم از این دسته از کاربران هستید و با چنین مشکلی مواجه شده اید دست نگه دارید ! زیرا به کمک نرم افزار iLike Any Data Recovery Pro می توانید هرچه سریع تر تمامی اطلاعات حذف شده را ریکاوری کنید ! مهم نیست که اطلاعات شما به چه نحوی پاک شده باشند ، زیرا نرم افزار iLike Any Data Recovery Pro با 3 قدم بسیار ساده و آسان ، شما را تا بازیابی تمامی اطلاعاتتان راهنمایی می کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار iLike Any Data Recovery Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار iLike Any Data Recovery Pro :

– قابلیت بازیابی انواع داده های حذف شده با پسوند های گوناگون از قبیل تصاویر ، موزیک ها ، فیلم ها ، فایل های آرشیو ، ایمیل ها و…

– پشتیبانی از طیف وسیعی از دستگاه ها با حافظه های ذخیره سازی گوناگون

– قابلیت پیشنمایش فایل های ، پیش از ریکاوری آن ها

– قابلیت استفاده آسان و دارا بودن کمترین ریسک در آسیب رساندن به داده های حذف شده

– پشتیبانی کامل از Windows 10/8.1/8/7/Vista/XP/2000 و Windows Server 2012/2008/2003

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11.8 + 11.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR