دانلود Incomedia WebSite X5 Professional 17.1.2.0 / Start 17.0.8.0 – نرم افزار طراحی صفحات وب

Incomedia.WebSite.X5.Professional.12.0.1.15_YasDL.com

 

دانلود Incomedia WebSite X5 Professional

| نرم افزار طراحی صفحات وب |

 

Incomedia WebSite X5 Professional 17.1.2.0 / Start 17.0.8.0 ابزاری بسیار حرفه ای و ساده ، جهت طراحی صفحات وب ، وب سایت ها ، بلاگ ها و فروشگاه های آنلاین است. امروزه طراحی وب سایت های اینترنتی دستخوش تغییراتی بسیار حرفه ای در ترکیب با محیط مالتی مدیا شده اند ، دیگر خبری از وب سایت های بی روح و استاتیک نیست و صفحات وب روز به روز رنگارنگ و کاربرپسندتر می شوند. یکی از مهم ترین معیارهای کاربران در حین طراحی وب سایت ، بهینه بودن آن و سازگاری مناسب با موتورهای جستجو و رعایت قواعد سئو است. نرم افزار Incomedia WebSite X5 Professional ضمن سازگاری کامل با جدیدترین تکنولوژی های طراحی صفحات وب و همچنین قواعد مهم بهینه سازی موتورهای جستجوگر ، به شما امکان طراحی و ایجاد وب سایت هایی فوق العاده را در کوتاه ترین زمان می دهد.

علاوه بر این ها ضمن تمرکز دقیق و ویژه به مسئله ریسپانسیو بودن وب سایت ها نرم افزار Incomedia WebSite X5 Professional قادر است با بهره گیری از تکنولوژی های روز ، امکان ایجاد وب سایت هایی کاملا ریسپانسیو و سازگار با صفحه نمایش دستگاه های هوشمند نظیر اسمارت فون ها و تبلت ها را می دهد.به کمک این نرم افزار شما می توانید با استفاده از ایده های ذهنی خود ، تتنها با چند کلیک اقدام به ساخت وب سایت هایی خارق العاده کنید و یا با بهره گیری از 1500 تمپلیت آماده و بسیار حرفه ای ، در تکمیل طرح های خود الهام گیری کنید. در واقع Incomedia WebSite X5 Professional مناسب ترین روش برای ایجاد یک وب سایت شخصی ، سازمانی ، فروشگاهی و… با اهداف مختلف و قابلیت های سفارشی سازی بسیار عالی است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Incomedia WebSite X5 Professional را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Incomedia WebSite X5 Professional :

– دارا بودن امکان ایجاد وب سایت با استفاده از تمپلیت های آماده و بسیار فراوان و یا استفاده از ایده های ذهنی برای آغاز طرح ها

– امکان تعریف ساختار سایت و ایجاد صفحات دلخواه و بدون محدودیت

– امکان اضافه کردن محتوای دلخواه نظیر تصویر ، متن ، هایپرلینک ، ویدیو ، بنرهای دلخواه و…

– امکان سفارشی سازی هریک از صفحات با بهره گیری از پیشرفته ترین ابزارهای توسعه صفحات وب

– امکان طراحی وب سایت هایی با پشتیبانی کامل از جدیدترین الگوریتم های موتورهای جستجو برای بهینه بودن

– قابلیت طراحی وب سایت های ریسپانسیو با عملکرد عالی بر روی دستگاه های هوشمند اپل و اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 168 + 149 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR