دانلود Video Rotator 3.0.1 + Portable – نرم افزار چرخاندن ویدیو

دانلود Video Rotator 2.5 - نرم افزار چرخاندن ویدیو

 

دانلود Video Rotator

| نرم افزار چرخاندن ویدیو |

 

Video Rotator 3.0.1 + Portable نام یک نرم افزار ساده و کاربردی جهات چرخاندن وضعیت فایل های ویدیویی شماست. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که از یک جشن و یا یک منظره خاطره انگیز ، ویدیویی را توسط اسمارت فون و یا تبلت های خود رکورد کرده باشید و پس از انتقال آن به کامپیوتر ، متوجه شوید ویدیوی شما ” کج ” ضبط شده باشد؟ در چنین شرایطی لازم است برای تصحیح پخش آن ، 90 درجه آن را تغییر وضعیت دهید ، ابزارهای بسیار فراوانی برای انجام این کار وجود دارند ، یکی از نرم افزارهایی که به طور خاص جهت انجام این کار توسعه داده شده اند ، Video Rotator است.

همانگونه که از نام این نرم افزار برمی آید شما به کمک آن قادر هستید ویدیوهای خودتان را چرخش دهید ، برای مثال شما می توانید ویدیوهای خود را 90 درجه در جهت عقربه های ساعت و یا برعکس آن بچرخانید ، شما همچنین می توانید فرآیندهای چرخش در جهات افقی و عمودی را نیز بر روی فیلم هایتان اعمال کنید. این نرم افزار قادر است 15 نوع فرمت رایج ویدیویی از قبیل AVI, MPG, FLV, MP4, WMV, MOV و… را به عنوان ورودی دریافت کرده و به شما امکان ایجاد تغییر در وضعیت آنان را بدهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Video Rotator را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Video Rotator :

– قابلیت چرخش انواع فرمت های فایل های ویدیویی از قبیل ویدیوهای رکورد شده توسط اسمارت فون ها و تبلت ها

– دارا بودن قابلیت آینه افقی

– دارا بودن قابلیت چرخش 180 درجه فایل های ویدیویی برای ویدیوهایی که برعکس رکورد شده اند.

– قابلیت ذخیره سازی ویدیوها در فرمت های گوناگون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11.3 + 14.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR