دانلود بازی Viscera Cleanup Detail برای PC

دانلود بازی Viscera Cleanup Detail برای PC

 

دانلود بازی Viscera Cleanup Detail برای کامپیوتر

| بازی شبیه سازی تکنسین بهداشت |

| نسخه RELOADED |

 

Viscera Cleanup Detail بازی جدیدی در سبک شبیه سازی و مدیریتی می باشد که در سال 2015 توسط RuneStorm ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. فاجعه ! آلودگی های یک موجود بیگانه که به این مرکز هجوم آورده است ، موجب نابودی آن گردیده ؛ بسیاری از زندگی ها از بین رفته و این مرکز نیز از میان رفته است ، همچنان بیگانگان غیرقابل توقف بودند. دیگر همه امید ها جای خود را به نا امیدی داده بودند تا اینکه یک بازمانده شجاع ، موفق شد بیگانگان را به عقب براند. این مبارزه بسیار وحشتناک و طولانی بود ؛ اما قهرمان داستان در انتها موفق به نابودی بیگانگان و نجات زندگی بشر شد. اما متأسفانه هجوم بیگانگان به زمین ، تأثیراتی مخربی را بر جای گذاشته است ، برای مثال هرآنچه که در نزدیکی آنان بوده اکنون دارای عوامیل آلوده ای ست که می بایست پاک گردد. در بازی Viscera Cleanup Detail ، شما وظیفه دارید این آلودگی ها را پاک سازی کنید. این پاک سازی یک مأموریت بسیار مهم و حیاتی برای شماست ، از آنجا که بسیاری از آثار بر جای مانده از این نبرد بزرگ در میان زمینی ها و بیگانگان آلوده و واگیردار هستند ، نباید اجازه دهید حتی کوچک ترین جزئیات از این نبرد باقی بماند.

در بازی Viscera Cleanup Detail ، می توانید یک شبیه سازی بسیار حرفه ای تکنسین بهداشت را تجربه کنید ، جایی که یک نبرد وحشتناک علمی تخیلی ، موجب برجای ماندن عوامیل خطرناک بسیاری است که هریک از آنان نیز همچنان واگیردار هستند. مرکز شما به طور کلی نابود گردیده و تنها افراد کشته شده ، خون و… از آن بر جای مانده است ، حال این وظیفه شماست که این محل را به کلی پاک سازی کنید. در این بازی شما به مجموعه ای از حرفه ای ترین ابزارهای آزمایشگاهی دسترسی دارید که می توانید از آنان در انجام وظایف خود بهره ببرید. از آنجا که آثار بر جای مانده می توانند بسیاری خطرناک باشند دستکش های خود را در دست کرده و با ابزارهای مخصوص ، خون های موجود در کف را جمع آوری کنید. در بازی Viscera Cleanup Detail شما با یک محیط علمی تخیلی پس از جنگی ناگوار طرف هستید که وظیفه مهم کنترل آلودگی های پس از این جنگ به شما محول شده است ، بنابراین بیشترین دقت را در انجام این مأموریت حیاتی به کار گیرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی City Car Driving را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Det1 Det2

 

Det3 Det4

 

Det5 Det6

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Win XP SP3, Win 7
Processor: 2.4GHz Dual core CPU
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512MB Shader Model 3.0 Nvidia GeForce 8800 GT or AMD Radeon HD 3870
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 3 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

    OS: Win XP SP3, Win 7
Processor: 2.6GHz Quad core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GB Nvidia GeForce GTX 560 or AMD Radeon HD 5850
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 3 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.96 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR