دانلود Wolfram Mathematica 13.3.0 – نرم افزار حل معادلات ریاضی مهندسی

دانلود Wolfram Mathematica 11.3.0 - نرم افزار حل معادلات ریاضی مهندسی

 

دانلود Wolfram Mathematica

| نرم افزار حل معادلات ریاضی مهندسی |

 

Wolfram Mathematica 13.3.0 نام یکی از برترین و معروف ترین ابزارهای محاسباتی جهان است ! برای سال های طولانی ، وب سایت Wolfram Mathematica ، مورد استفاده بسیاری از دانشمندان ، دانشجویان ، دانش آموزان و… قرار گرفته است ؛ این وب سایت قادر است برخی از محاسبات ریاضی پیچیده نظیر مشتق ، انتگرال و تعدادی دیگر را با رسم نمودارهای دقیق برای شما انجام دهد. امکانات پیشرفته این وب سایت در قالب یک نرم افزار قدرتمند و عظیم عرضه می گردد که قیمت بسیار بالایی دارد ؛ در این مطلب از سایت یاس دانلود ، آخرین نسخه از این نرم افزار محاسباتی فوق پیشرفته را به صورت کرک شده و رایگان برای شما کاربران گرامی آماده کرده ایم تا بتوانید از آن در محاسبات ریاضی تان استفاده کنید. Mathematica پوشش بسیار گسترده ای را برای انجام انواع معادلات ، مسائل و موضوعات پیچیده دنیای ریاضی در خود دارد و می تواند با بهره گیری از الگوریتم هایی پیشرفته و حرفه ای ، ضمن محاسبه انواع معادلات ، نمودارهایی دقیق از وضع پوشش دامنه ، برد توابع و بسیاری آیتم های دیگر را به شما ارائه کند.

اگر شما هم از دسته دانشجویانی هستید که محاسبات مشتق یا انتگرال ضعیفی دارید ، پیشنهاد ما این است برای حل تمارین خود از Wolfram Mathematica بهره بگیرید. این نرم افزار ضمن ارائه دقیق پاسخ های صحیح ، شیوه های حل معادلات را نیز به نمایش می گذارد تا بتوانید با روند حل معادلات نیز اشنایی پیدا کنید. این نرم افزار به طور خودکار ، الگوریتم های حل معادلات را انتخاب می کند و در حل توابع جبر خطی و معادلات دیفرانسیل مناسب ترین ابزار راهنما به حساب می آید. شما می توانید آنالیزهای دلخواه خود را تنها با وارد کردن داده ها به محیط نرم افزار Wolfram Mathematica انجام دهید ، Wolfram Mathematica ابزاری بسیار مناسب برای دانشجویان و حتی اساتید دانشگاهی برای عیب یابی مشکلات ریاضیاتی و معادلات دیفرانسل است. هم اکنون می توانید نرم افزار Wolfram Mathematica را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Wolfram Mathematica :

– دارا بودن ابزارهایی بسیار پیشرفته برای محاسبات معادلات دیفرانسیل ، جبر و احتمال و…

– حل مسائل انتگرال ، مشتق و … به ساده ترین روش ها

– مورد کاربرد میلیون ها دانشجو ، اساتید خبره ، دانشمندان سراسر دنیا و…

– دارا بودن ابزارهای اشکال زدایی بسیار پیشرفته

تجزیه و تحلیل با استفاده از روش های پیشرفته ساخت و ساز مدل های رگرسیون و ترین رگرسیون

 

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

– Windows 10
– Processor: Intel Pentium Dual-Core or equivalent
– Disk Space: 14 GB
– System Memory (RAM): 2 GB+ recommended

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.8 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR