دانلود بازی Chicken Invaders 5 Halloween Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Chicken Invaders 5 Halloween Edition برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Chicken Invaders 5 Halloween Edition برای کامپیوتر

| بازی مرغ های مهاجم نسخه هالووین |

 

Chicken Invaders 5: Cluck of the Dark Side Halloween Edition نسخه جدید و کم حجم بازی مرغ های مهاجم در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2015 توسط InterAction Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اکنون در خدمت شما هستیم با معرفی جدیدترین نسخه از بازی محبوب مرغ های مهاجم ! بازی مرغ های مهاجم یکی از بازی های محبوب و بسیار پرطرفدار در سال های گذشته در کامپیوتر بوده است که همواره با ارائه نسخه های جدید و مناسبتی ، کاربران خود را غافل گیر می کند. اکنون مرغ های مهاج و دوست داشتنی ، در نسخه هالووین عرضه شده اند ، همواره سری بازی های مرغ های مهاجم ، کاربر را با چالش هایی عجیب رو به رو می کند که در نوع خود بسیار نوآورانه نیز هستند. برای مثال در این بازی دشمن اصلی شما مرغ ها و تخم مرغ های آنان است. مرغ هایی که در هر مرحله بر روی صفحه ظاهر شده و با پرتاب تخم مرغ ها ، سعی در نابودی جت جنگی شما دارند.

در بازی Chicken Invaders 5 Halloween Edition ، شما برای آغاز یک نبرد با مرغ های کهکشانی حاضر می شوید که این بار نقشه ای بسیار شوم را برای حیات زمین در نظر گرفته اند. در این نسخه از بازی ، دشمنان انسان ها که در مرغ های مهاج مسهتند ، با طرح یک نقشه غیرمستقیم ، سعی در جلوگیری از تابش نور خورشید به زمین دارند تا بدین ترتیب موجب راه اندازی عصر یخی در زمین شوند. در این بازی شما در کهکشان های مختلف در نبرد با مرغ ها و رئیس های آنان قرار می گیرید ، گاهی مراحل بازی به قدری پیچیده و شلوغ می شود که تا 200 عدد مرغ مهاجم بر روی صفحه نمایش در حال حمله به شماست ، در این بازی شما در نقش کنترل یک جت جنگی ، به انواع 13 اسلحه مختلف با تیرهای حرفه ای دسترسی دارید که هریک تا 11 لول قابل ارتقا هستند. هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Chicken Invaders 5 Halloween Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Chk1 Chk2

 

Chk3 Chk4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Windows XP/Vista/7/8/8.1/10
1GHz CPU
512MB RAM
DirectX 8.0
3D Graphics Card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 39.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR