دانلود EximiousSoft Banner Maker Pro 5.23 x64 + Portable – نرم افزار طراحی بنر

دانلود EximiousSoft Banner Maker 5.40 + Portable - نرم افزار طراحی بنر

 

دانلود EximiousSoft Banner Maker

| نرم افزار طراحی بنر |

 

EximiousSoft Banner Maker Pro 5.23 x64 + Portable نام یک نرم افزار حرفه ای و بسیار قدرتمند در زمینه طراحی و ایجاد بنرهای متحرک با فرمت GIF است. به کمک این نرم افزار شما می توانید به سادگی عناصر وب سایت های خود را در محیطی گرافیکی و بسیار ساده طراحی کنید ، طراحی بنر ، هدر سایت ، دکمه های وب سایت و… از جمله امکانات کلی این نرم افزار به شمار می آیند. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از فایل های برداری و لایه های گرافیکی ، امکاناتی گسترده را برای طراحی زیباترین ایده ها در اختیار شما قرار می دهد. Banner Maker در مجموع بیش از 200 تمپلیت دکمه های وب و همچنین بیش از 5000 نماد مختلف را در خود جای داده است که می توانید از آنان در آماده سازی طرح هایتان استفاده نمایید.

EximiousSoft Banner Maker بیش از 60 افکت از پیش آماده شده و جادویی را به همراه دارد که به کمک آنان می توانید با چند کلیک ساده ، زیباترین بنرهای GIF را خلق کنید. هریک از طرح هایی که ترسیم می کنید می توانند توسط افکت های سایه ، انعکاس نور ، درخشش و… سفارشی سازی شوند. به طور کلی به وسیله این نرم افزار می توانید تمامی المان های گرافیکی یک وب سایت را ترسیم و یا طراحی کنید و با استفاده از ویژگی لایه ها ، بنرهایی حرفه ای و بسیار زیبا را خلق کنید.  هم اکنون می توانید نرم افزار EximiousSoft Banner Maker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EximiousSoft Banner Maker :

– دارا بودن بیش از 200 تمپلیت آماده برای بنرها ، دکمه های وب و…

– دارا بودن مجموعه ابزار فوق العاده حرفه ای برای ترسیم طرح ها بر مبنای فایل های برداری

– دارا بودن افکت های بی نظیر و حرکتی برای ساخت بنرها

– امکان طراحی حرفه ای بنرهای وب سایت در محیطی گرافیکی و با سادگی بسیار

– دارا بودن قابلیت کار با لایه ها

– امکان وارد کردن آسان فایل های گرافیکی به محیط نرم افزار

– امکان ترسیم اشکال و پر کردن آنان با سایه و یا قرار دادن تصویر در آنان

– امکان تهیه خروجی در فرمت های PG, GIF, PGN

– قابلیت Undo و Redo

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 72/52/47/27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR