دانلود NetDrive 2.6.13 Build 938 – نرم افزار مدیریت فضاهای ابری

دانلود NetDrive 2.6.1 Build 689 - نرم افزار مدیریت فضاهای ابری

 

دانلود NetDrive

| نرم افزار مدیریت فضاهای ابری |

 

NetDrive 2.6.13 Build 938 نام یک نرم افزار حرفه ای جهت اتصال به سرورهای از راه دور و ارتباط از طریق FTP و فضاهای ابری از Windows Explorer است. NetDrive با یک رابط کاربری فوق العاده زیبا و ساده ، شما را قادر می سازد انواع فضاهای ذخیره سازی از راه دور نظیر سرورهای شخصی ، ارتباطات FTP و فضاهای ابری را به گونه ای متفاوت در محیطی بسیار زیبا مدیریت کنید. این نرم افزار با کاهش دادن گزینه های تنظیمات که کاربران را گمراه می کنند ، یک محیط ساده و بسیار آسان را فراهم ساخته تا هر کاربری با هر میزان دانش کامپیوتری ، بتوانید به سرورهای از راه دور ، اکانت های FTP و سرورهای ابری متصل شده و فایل های خود را مدیریت کند.

این نرم افزار کاربر را قادر می سازد تنها با عمل ساده ی Drag&Drop ، بتواند فایل های مورد نظرش را به سرورهای FTP آپلود کند. در واقع شما با تعریف یک ارتباط FTP یا فضای ابری ، از این پس می توانید فایل های مورد نظرتان را با عملی ساده و با سرعتی بسیار بالا آپلود کنید. در صورتی که اینترنت شما سرعت مناسبی داشته باشد ، شما حتی قادر خواهید بود فایل های ویدیویی ، موزیک ها و تصویر را به صورت مستقیم از درون سرورهای از راه دور اجرا کنید !  هم اکنون می توانید نرم افزار NetDrive را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NetDrive :

– قابلیت پشتیبانی از مدیریت انواع سرورهای از راه دور

– پشتیبانی از ارتباطات FTP

– دارا بودن رابط کاربری ساده و بسیار زیبا

– امکان آپلود سریع انواع فایل ها به سرورهای FTP ، فضاهای ابری و…

– امکان اجرای مستقیم محتوای موجود در سرورهای راه دور

– پشتیبانی از انواع فضاهای ابری

– پشتیبانی کامل از Drag&Drop

– بالا بردن سرعت مدیریت سرورها و فضاهای ابری و عدم کاهش دادن سرعت اینترنت

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 70.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR