دانلود بازی Temple Run Oz 1.6.7 – فرار از معبد برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی Temple Run Oz 1.6.7 - فرار از معبد برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Temple Run Oz برای اندروید

| بازی فرار از معبد برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

 

Temple Run Oz 1.6.7 عنوانی جدید و تکمیلی برای بازی محبوب Temple Run 2 است. در جریان یک سرقت از معبد ، می بایست با تمام توان از معبد و خطراتی که جان شما را تهدید می کنند دوری کنید. بازی در محلی سنتی و جالب آغاز شده و پر از نماهایی از صخره های باستانی و معابد قدیمی می باشد. در نسخه جدید این بازی شما دارای امکانات و ویژگی هایی جدید و منحصر به فرد هستید که می توانید با به کارگیری دقت و تمرکز خود ، امکانات شخصی سازی جدید و کاراکترهای گوناگونی را نیز آزاد کنید. Temple Run Oz یک نسخه جدید از سری بازی های فرار از معبد و الهام گیری شده از شخصیت Oz بازیگر فیلم محبوب Oz the Great and Powerful است که شما در طول بازی ، می بایست برای حفظ جان او ، از معبد و موانعی که در مسیرتان قرار می گیرد عبور کنید.

شما می توانید با پرش هایی به موقع و حرکات چپ و راست کاراکتر بازی ، از موانعی که بر مسیرش ظاهر می شود عبور کنید و به فراری دادن او ادامه دهید. دیو معبد در طول بازی همواره به دنبال شما می دود و شما نیز لحظه ای را نباید بی درنگ باشید ! در نسخه جدید این بازی شما می توانید فرار از معبد را در محل هایی گوناگون و گسترده تر انجام دهید و با جمع آوری سکه ها هم شخصیت های جدید را آزاد کنید و هم به قدرت های خارق العاده دست پیدا کنید. پس زودتر دست به کار شده و بازی Temple Run Oz را دانلود کنید تا بتوانید مهارت خود را در فرار از معبد به چالش بکشید ، تا چه مقدار می توانید به فرار ادامه دهید؟ هم اکنون می توانید بازی Temple Run Oz را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Oz1 Oz2

 

Oz3 Oz4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 11.1 + 56.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR