دانلود Zoner Photo Studio X 19.2303.2.501 x86/x64 – استودیوی مدیریت و ویرایش تصاویر

دانلود Zoner Photo Studio Pro 19.2103.2.324 - استودیوی مدیریت و ویرایش تصاویر

 

دانلود Zoner Photo Studio

| استودیوی مدیریت و ویرایش تصاویر |

 

Zoner Photo Studio X 19.2303.2.501 x86/x64 به شما این امکان را می دهد که کنترلی کامل بر روی تصاویر خود داشته باشید. نرم افزار Zoner Photo Studio Pro یک ابزار حرفه ای و پیشرفته در زمینه مدیریت و پردازش تصاویر شماست ، به کمک این نرم افزار می توانید تصاویر خود را از دوربین های دیجیتال وارد کامپیوتر کرده و در فضایی هنری سازماندهی ، ویرایش و به اشتراک گذاری کنید. Zoner Photo Studio یک ابزار کاربردی برای افراد تازه کار ، متوسط و پیشرفته در زمینه عکاسی و کار با تصاویر است ؛ کاربران به کمک این نرم افزار می توانید مجموعه ای از حرفه ای ترین ابزارها در زمینه کار با تصاویر ، ویرایش ، افکت دهی و مدیریت آنان را در اختیار داشته باشند. این نرم افزار از تمامی فرمت های گرافیکی رایج نظیر JPEG, GIF, TIFF, PNG, PSD, PSB, PCD, BMP, PCX, TGA, ICO, RLE, MAC, WPG, DIB, BMI, PSP, PSPIMAGE, THM, HDP, WDP, JP2, J2K, JPC, PNM, PPM, PAM, PBM, PGM, WBMP, BMS, JPS, PNS, DCM, KDC, MPO, JXR, HDR و… پشتیبانی کامل دارد و قدرتمندترین ابزارها را برای مدیریت و ویرایش آنان در اختیارتان می گذارد.

تنها کافیست دوربین دیجیتال خود را به کامپیوتر متصل کنید ، Zoner Photo Studio Pro سریعاً تصاویر موجود در آن را به کامپیوتر منتقل می کند و با ابزارهایی پیشرفته ، مشکلات تصاویر را شناسایی و به صورت اتوماتیک نسبت به اصلاح آنان اقدام می نماید. یکی از مهم ترین قابلیت های ساپورت شده در این استودیوی پیشرفته تصویر ، پشتیبانی کامل از طیف عظیمی از فرمت های تصاویر خام نظیر CRW, CR2, DNG, MRW, NEF, ORF, PEF, ARW, SRF, SR2, MEF, ERF, RAW, RAF, FFF, RWZ, RWL, 3FR, CS1, SRW و… است. Zoner Photo Studio Pro دارای مجموعه ای از افکت های زیباساز ، افکت های حرفه ای عکاسی و حتی افکت های طنز و سرگرم کننده است که از آنان می توانید برای تصاویرتان استفاده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Zoner Photo Studio X را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Zoner Photo Studio Pro :

– دارا بودن ماژول سریع و فشرده RAW

– امکان طراحی کاتالوگ ، سازماندهی و ساخت آلبوم های زیبای تصاویر

– پشتیبانی از تصاویر PNG بدون پس زمینه (Transparency)

– دارا بودن براش های بسیار برای انجام طراحی ها و نقاشی های حرفه ای

– به اشتراک گذاری مستقیم تصاویر در شبکه های Facebook, Flickr, Picassa

– دارا بودن مجموعه ای قدرتمند از ابزارهای ویرایشی و افکت های زیبا و مدرن

– پشتیبانی از HDR ، پانوراما و تصاویر 3 بعدی

– دارا بودن تمپلیت های زیبا برای طراحی تقویم ، لیست افراد و…

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه، فقط نسخه 64 بیتی بر روی دسکتاپ قرار می گیرد. اگر ویندوز شما 32 بیتی است برنامه را از آدرس زیر اجرا کنید
C->Program Files (x86)->Zoner->Zoner Photo Studio X->Program32

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 251 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR