دانلود Insofta Cover Commander 5.6.0 + Portable – ساخت جعبه های 3 بعدی

دانلود Insofta Cover Commander 3.6.0 + Portable - ساخت جعبه های 3 بعدی

 

دانلود Insofta Cover Commander

| نرم افزار ساخت جعبه های 3 بعدی |

 

Insofta Cover Commander 5.6.0 + Portable نام نرم افزاری مفید و کاربردی در زمینه طراحی و ساخت سریع مدل ها و جعبه های 3 بعدی است. به کمک Insofta Cover Commander می توانید جعبه هایی جادویی و حرفه ای را در سریع ترین زمان ممکن برای آیفون ، کتاب های الکترونیکی ، نرم افزارها ، مدل های دیسک DVD یا بلوری و… ایجاد کنید. تنها یک تصویر ساده و انتخاب مدل مورد نظر از Wizard نرم افزار و چند کلیک ساده ماوس ، فرآیندهایی هستند که تا آماده سازی طرح فوق العاده شما فاصله دارند. به کمک این نرم افزار می تواند جعبه هایی حرفه ای را برای محصولات خود ایجاد کنید و از افکت های بی نظیر آن نظیر سایه ، نور و… بهرمند شوید.

مدل های موجود در این نرم افزار که به صورت آماده قرار گرفته اند عبارتند از : Box, Box With Disc, Disc, Screenshot, Curved Screenshot, Book, Thin Book, Manual, Vista Box, Card, Spiral Book, Monitor, TV, iPhone 5s/5c, iPad, iPad With Cover, Blu-ray Box, Blu-ray With Disc, DVD Box, DVD Box With Disc, CD Box, CD Box و… این نرم افزار با پشتیبانی از حالت ساخت گروهی ، شما را قادر می سازد در کوتاه ترین زمان مجموعه ای از مدل های 3 بعدی را با رزولیشن های فوق العاده بزرگ (4000×4000) نیز تهیه و از آنان خروجی های PNG بگیرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Insofta Cover Commander را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Insofta Cover Commander :

– قابلیت ساخت جعبه های 3 بعدی مناسب برای نرم افزارها ، پروداکت های فروشگاهی و…

– دارا بودن تمپلیت های بسیار برای نیازهای متنوع

– ساخت کاورهای حرفه ای با دارا بودن تمپلیت های از قبیل Box, Box With Disc, Disc, Screenshot, Curved Screenshot, Book, Thin Book, Manual, Vista Box, Card, Spiral Book, Monitor, TV, iPhone 5s/5c, iPad, iPad With Cover, Blu-ray Box, Blu-ray With Disc, DVD Box, DVD Box With Disc, CD Box, CD Box

– امکان تهیه خروجی های PNG و بدون پس زمینه

– امکان ذخیره سازی کاورها در سایزهای مختلف و بزرگ تا 4000×4000

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR