دانلود Parted Magic 2023.11.22 – دیسک بوتیبل پارتیشن بندی

دانلود Parted Magic 2019.03.17 - دیسک بوتیبل پارتیشن بندی

 

دانلود Parted Magic

| نرم افزار مدیریت و پارتیشن بندی هارد دیسک |

 

Parted Magic 2023.11.22 نام نرم افزاری حرفه ای جهت مدیریت و پارتیشن بندی هارد دیسک با پشتیبانی از حالت دیسک زنده پارتیشن بندی است. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که بر روی پارتیشن های دیسک سخت خود عملیات مختلفی را انجام دهید ؛ Parted Magic یک پارتیشن منیجر بر مبنای Linux است که با LiveCD و یا فلش دیسک های زنده نیز کار میکند. به کمک این نرم افزار شما می توانید فضای یک پارتیشن یا درایو خود را افزایش دهید ، پارتیشن های خود را تکه تکه کنید ، درایوهای اضافی را حذف کنید و… این نرم افزار به طور کامل از فرمت های پارتیشن مختلف از قبیل EXT2, EXT3, EXT4, FAT16, FAT32, HFS, HFS+, JFS, Linux-Swap, NTFS, Reiserfs, Reiser4, XFS پشتیبانی کامل می کند.

هارد دیسک کامپیوتر یکی از مهم ترین سخت افزارهایی است که کاربر روزانه با آن به مقدار بسیاری سر و کار دارد. همین که کامپیوتر شما روشن می شود بدین معناست که سیستم عامل (ویندوز ف لینوکس و…) در حال بارگذاری از روی هارد دیسک می باشد. تمامی نرم افزارهای نصب شده ، بازی ها ، موزیک ها و فیلم هایی که در کامپیوتر نگهداری می کنید در این بخش ذخیره شده اند. بدین ترتیب نیاز به ابزاری که بتواند درایوها و یا پارتیشن های هارد دیسک را مدیریت و یا پیکربندی کند به عنوان امری مهم به شمار می رود. Parted Magic به عنوان یکی از حرفه ای ترین نرم افزارهای مدیریت و پارتیشن بندی هارد دیسک می باشد ،  هم اکنون می توانید نرم افزار Parted Magic را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Parted Magic :

– امکان فرمت هارد دیسک های اینترنال و اکسترنال

– امکان Move, Copy, Delete, Create, Extend و… برای هر یک از درایوها

– امکان تهیه بک آپ کامل از هارد درایو

– امکان تشخیص مشکلات هارد دیسک

– امکان بررسی برای وجود بد سکتورها

– امکان تهیه بنچمارک از کامپیوتر

– امکان حذف کامل دیتاهای ذخیره شده در هارد دیسک بدون امکان ریکاوری

– امکان بوت از طریق CD / USB

– پشتیبانی از ارتباطات شبکه ای

 

 



مهرگان آی‌تی


Supported Hardware:

– PartedMagic requires at least a 686 processor with 1GB of RAM.
– 512MB in Live mode.
– Compatible with Secure Boot Windows machines.
– Runs well on Intel Macs.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل ISO بدست آمده را روی یک دی وی دی رایت کنید یا توسط نرم افزارهای بوت مثل Rufus ، فلش را بوت کنید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 2.3 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR