دانلود بازی Guild of Dungeoneering Pirates Cove برای PC

دانلود بازی Guild of Dungeoneering Pirates Cove برای PC

 

دانلود بازی Guild of Dungeoneering Pirates Cove برای کامپیوتر

| بازی مبارزات گروهی دزدان دریایی |

| نسخه TiNYiSO |

 

Guild of Dungeoneering Pirates Cove بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2015 توسط Gambrinous ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. بازی Guild of Dungeoneering یک بازی جالب به صورت نوبتی است که تفاوت بزرگی با سایر بازی ها دارد ، در این بازی شما به جای آنکه قهرمان را کنترل کنید ، با ساخت دیوار و سیاه چاله هایی در اطراف ، از او محافظت می کنید. یعنی با عملی غیر مستقیم ، در برابر دشمنان پیروزی کسب می کنید. در این بازی شما می توانید گروه و انجمن خود را توسعه ببخشید و به ارباب سیاه چاله ها تبدیل شوید و هیولاها ، قهرمانان و سایر رقبا را نیز از طریق کارت هایی که کشیده می شوند نابود کنید.

Guild of Dungeoneering Pirates Cove نام ویرایشی جدید با اضافه شدن منطقه دزدان دریایی است که دشمنانی جدید و وحشتناک تر را در خود جای داده است ، البته در کنار اینها غنائم بیشتری نیز نصیب شما خواهد شد. پس پرچم دزدان دریایی را به بالا برده و آماده لذت از مجموعه جدید مأموریت های نسخه دزدان دریایی باشید. در نسخه جدید این بازی بیش از 21 مأموریت جدید گنجانده شده اند که می توانند تا ساعت ها شما را با خود سرگرم کنند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Guild of Dungeoneering Pirates Cove را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Guild1 Guild2

 

Guild3 Guild4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP SP3
Memory: 2 GB RAM
Hard Drive: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 7 SP1
Memory: 4 GB RAM
Hard Drive: 6 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت BIN رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : BIN
  • حجم : 630 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR