دانلود Abelssoft MovieCut 2019 4.0 – نرم افزار برش حرفه ای فیلم ها

دانلود Abelssoft MovieCut 2016 2.0 - نرم افزار برش حرفه ای فیلم ها

 

دانلود Abelssoft MovieCut

| نرم افزار برش حرفه ای فیلم ها |

 

Abelssoft MovieCut 2019 4.0 نام نرم افزاری است که به کمک آن می توانید همانند فیلم سازهای پیشرفته ، ویدیوها و فیلم ها را به صورت حرفه ای ویرایش کنید. آیا شما هم علاقمند هستید که مانند یک فیلم ساز حرفه ای ، اقدام به ویرایش فیلم ها کنید؟ با این کار می توانید دوستان ، اعضای خانواده و یا هم کلاسی های خود را شگفت زده کنید ! فیلم ها را وارد محیط نرم افزار کنید ، بخش های مورد نظرتان را در کنار هم قرار دهید و با تنظیم روشنایی و تاریکی ، به مدل دلخواه خود دست پیدا کنید. به کمک Abelssoft MovieCut می توانید در زمانی کوتاه ، اقدام به ویرایش و زیباسازی حرفه ای فیلم های خاطره انگیز نظیر عروسی ، تولد و… کنید.

همواره ارزش فیلم ها به لحظاتی است که ثبت شده اند ، به کمک MovieCut می توانید این لحظات را ماندگارتر از آنچه هستند جلوه دهید. در واقع به کمک این نرم افزار می توانید از یک فیلم ساده ، یک اثر چشم گیر و حیرت انگیز را خلق کنید. این نرم افزار با پشتیبانی از مجموعه ای عظیم از فرمت ها ، به شما این امکان را می دهد تنها با چند کلیک ساده ، زیباترین ویدیوها را بسازید. در صورتی که قصد دارید یک ویدیو بی روح و معمولی را به ویدیویی خارق العاده تبدیل کنید MovieCut  مجموعه ای از زیباترین فیلترها و افکت ها را برای این کار آماده کرده است. هم اکنون می توانید نرم افزار Abelssoft MovieCut را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Abelssoft MovieCut :

– قابلیت ویرایش حرفه ای فیلم ها با چند کلیک ساده

– دارا بودن ابزارهای ویرایشی کاربردی و حرفه ای

– پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های ویدیویی

– سادگی بی نهایت و انجام کارها بدون نیاز به مهارتی خاص

– دارا بودن مجموعه بی نظیر افکت ها و فیلترها

– امکان به اشتراک گذاری سریع ویدیوها در شبکه های اجتماعی

– پشتیبانی کامل از Windows 10

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 62 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR