دانلود Original 100 Balls 2.6 – بازی 100 توپ برای اندروید

دانلود Original 100 Balls 2.6 - بازی 100 توپ برای اندروید

 

دانلود بازی Original 100 Balls برای اندروید

| بازی 100 توپ برای اندروید |

 

Original 100 Balls 2.6 نام یک بازی مهیج و اعتیادآور برای دستگاه های اندرویدی است که تاکنون میلیون ها طرفدار را به خود جذب کرده است. بازی آغاز شده و یک سوم توپ ها آماده ریزش هستند ، آن ها منتظر دستور شما می باشند ! لیوان هایی برای جمع آوری توپ ها از زیر این محل در حال گذر هستند ، تنها با انتخاب به موقع و دقیق خود می توانید توپ ها را به پایین سرازیر کنید ، اکنون بسته به زمان بندی شما ، توپ ها به لیوان ریخته می شود ، البته ممکن است بر اثر بی دقتی ، تعدادی از آنان نیز بر روی زمین ریخته و هدر داده شوند.

لیوان های متحرک ، هر بار به دور صفحه نمایش چرخش دارند و وقتی به بالا می رسند دوباره به مخزن ریخته می شوند. حال توپ هایی که توسط لیوان ها به مخزن ریخته شده اند مجدداً منتظر دستور شما هستند تا به لیوان های خالی ریخته شوند. این عمل هر دفعه امتیازات شما را افزایش می دهد و تنها هنگامی بازی به پایان می رسد که تمامی توپ ها ذره ذره به پایین ریخته و هدر داده شوند. اکنون امتیاز شما محاسبه و رکود شما ثبت می گردد. هم اکنون می توانید بازی Original 100 Balls را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ball1 Ball2 Ball3

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 16.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR