دانلود Aero Glass 1.5.12 for Windows 8.1/10 x86/x64 – تنظیم شفافیت پنجره ها

دانلود Aero Glass 1.4.1.241 for Windows 8.1/10 x86/x64 - افکت پنجره های شیشه ای

 

دانلود Aero Glass for Windows 8.1/10

| نرم افزار تنظیم شفافیت پنجره ها |

 

Aero Glass 1.5.12 for Windows 8.1/10 x86/x64 نام نرم افزاری جدید و حرفه ای ، برای بازگرداندن افکت شیشه ای یا Aero Glass از ویندوز 7 به ویندوز های 8.1/10 است. پس از نصب این نرم افزار ، شما می توانید شدت شفافیت و یا شیشه ای بودن آنان را از کنترل پنل به دلخوه خود مطابق با رنگ مورد علاقه تان تغییر دهید. این نرم افزار ، تنها نرم افزاریست که می تواند افکت زیبای Aero Glass را به سیستم عامل های جدید مایکروسافت بازگرداند تا فریم پنجره های ویندوز اکسپلورر همانند گذشته دارای افکتی شفاف و جذاب باشند.

پس از نصب این نرم افزار ، حاشیه پنجره های شما به طور کامل به افکت Aero Glass دست پیدا خواهند کرد ، بدین ترتیب شما می توانید محتوای پشت پنجره فعلی تان را از طریق حاشیه ها با یک افکت Blur تماشا کنید. Aero Glass نسخه ای مخصوص Windows 8.1/10 است ، دقت کنید از این نسخه نمی توانید در ویندوز 8 استفاده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Aero Glass را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Aero Glass :

– زیباسازی مدیریت پنجره ها در ویندوز

– شفاف سازی حاشیه های پنجره ها

– قابلیت ساپورت Windows 8.1/10

– بازگردانی Aero Glass از ویندوز 7 به ویندوز 8.1 و 10

– قابلیت کارکرد مناسب در ویندوز 8.1 و ویندوز 10 بدون شکستن فایل های اصلی سیستم عامل

– پایین ترین میزان استفاده از منابع در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR