دانلود Microsoft Visio Professional 2016 RTM Final – مایکروسافت ویزیو 2016

دانلود Microsoft Visio Professional 2016 RTM Final - مایکروسافت ویزیو 2016

 

دانلود Microsoft Visio Professional 2016

| نرم افزار مایکروسافت ویزیو 2016 |

 

Microsoft Visio Professional 2016 RTM Final ابزاری حرفه ای جهت رسم چارت های سازمانی و داده های گرافیکی است. کمپانی مایکروسافت ، این نرم افزار را در دو نسخه استاندارد و پروفشنال عرضه کرده است که نسخه پرفشنال برای کاربردهای حرفه ای تر و همچنین مجموعه ای عظیم از تمپلیت های آماده به منظور کاربردهای گسترده می باشد. نسخه ای که هم اکنون در اختیار شما کاربران عزیز قرار می گیرد ، نسخه Professional این نرم افزار است که دارای امکاناتی بسیار و نامحدود در این زمینه می باشد. شما به کمک مایکروسافت ویزیو 2016 می توانید دیارگام هایی حرفه ای ، طرح بندی هایی زیبا و کاربردی را خلق کنید. در نسخه 2016 این نرم افزار ، قابلیت هایی به مایکروسافت ویزیو اضافه شده است که امکان ارتباط نمودارها با منابع داده را فراهم می آورد تا بتوانید داده های جمع آوری شده خود را به صورت نمودارها و ترسیم های گرافیکی به نمایش بگذارید.

مایکروسافت ویزیو 2016 ، روشی مطمئن و حرفه ای جهت به تصویر کشیدن داده های گسترده و پیچیده در قالب نمودارهای بسیار ساده است. به کمک Visio 2016 نمودارهای پیچیده و ساده ایجاد کنید و یک تیم حرفه ای جهت تولید و توسعه نمودارهای چند منظوره تشکیل دهید. ویزیو 2016 دارای مجموعه ای جدید از طرح های آماده برای فرم ها ، قالب ها و استایل بندی های شما است ، نسخه جدید این نرم افزار با پشتیبانی کامل از سیستم ابری شما را قادر می سازد با اعضای تیم به طور همزمان بر روی یک نمودار کار کنید و هر یک در پلت فرمی منحصر به فرد ، تغییرات دلخواه خود را در بخشی از طرح اعمال نماید. بدین ترتیب تمامی طرح ها و نمودارها در یک زمان توسط چندین شخص قابل ویرایش و تولید خواهند بود. هم اکنون می توانید نرم افزار Microsoft Visio را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Microsoft Visio Professional 2016 :

– امکان ترسیم ساده انواع دیاگرام و نمودارها

– امکان تبدیل انواع داده های پیچیده به نمودارهایی ساده

– ساده سازی مفاهیم به دیاگرام هایی قابل فهم و مناسب در موضوعات آموزشی

– دارا بودن اطلاعات جزئی از هر دیاگرام

– مناسب برای ترسیم انواع دیاگرام ها ، فلوچارت ها ، چارت های سازمانی و…

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 2.31 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR