دانلود Clean Disk Security 8.21 – نرم افزار حذف غیرقابل بازگشت فایل ها

دانلود Clean Disk Security 8.11 - نرم افزار حذف غیرقابل بازگشت فایل ها

 

دانلود Clean Disk Security

| نرم افزار حذف کامل فایل ها |

 

Clean Disk Security 8.21 نام نرم افزاری امن برای حذف کامل و امن انواع فایل ها از دیسک های مختلف است. این نرم افزار شما را قادر می سازد فایل های خود را به گونه ای حذف کنید که در آینده هیچ گاه قابل بازیابی نباشند ! همواره در هنگام فروش هارد دیسک ها یا لپ تاپ ها ، کاربران از احتمال ریکاوری اطلاعات خود نگران هستند. هیچگاه نباید فراموش کنیم که حذف داده ها و حتی پاک سازی آنان از Recycle Bin ، به معنای حذف کامل آنان نیست ؛ زیرا امروزه به کمک ساده ترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات ، می توان حجم عظیمی از داده های حافظه ها را بازیابی کرد. بنابراین اگر شما هم قصد فروش یک دستگاه لپ تاپ یا سخت افزاری نظیر هارد دیسک را دارید ، بهتر است قبل از هرکاری ، پس از تهیه بک آپ از داده هایتان ، احتمال بازیابی آنان را به طور کامل از میان ببرید.

Clean Disk Security می تواند فایل ها را به طور کامل از هارد دیسک ، فلش مموری یا مموری کارت های شما حذف نماید ؛ به گونه ای که دیگر امکان بازیابی آنان از میان برود. Clean Disk Security این کار با استفاده از پیشرفته ترین الگوریتم های پاک سازی داده ها انجام می دهد ، بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم قبل از آنکه دیسک های خود را به دیگران واگذار کنید ، ابتدا یک بار با استفاده از Clean Disk Security محتویات آن را به طور کامل پاک سازی کنید تا از ریکاوری مجدد داده های شخصی تان اطمینان حاصل کنید. نسخه جدید این نرم افزار از متد معروف و بسیار محبوب Gutmann نیز به عنوان یک انتخاب برای پاک سازی کامل دیسک ها پشتیبانی می کند و هم اکنون می توانید از آن نیز استفاده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Clean Disk Security را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Clean Disk Security :

– حذف سریع و امن داده ها از انواع دیسک ها

– جلوگیری از امکان بازیابی داده ها شما

– امکان Wipe کردن فایل های Swap ویندوز

– امکان حذف فضای کش مرورگرهای اینترنتی

– امکان پاک کردن فایل هایی که اخیراً توسط ویندوز استفاده شده اند.

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل bean.reg (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR