دانلود Screen GIF 2019.1 – تهیه اسکرین شات های متحرک

دانلود Screen GIF 2018.2 - تهیه اسکرین شات های متحرک

 

دانلود Screen GIF

| نرم افزار تهیه اسکرین شات با فرمت GIF در ویندوز |

 

Screen GIF 2019.1 نام نرم افزاری است که به شما قابلیت ثبت و ذخیره سازی اسکرین شات هایی در فرمت GIF را در سیستم عامل ویندوز می دهد. هر آنچه که در صفحه نمایش شما در حال وقوع است توسط Screen GIF ثبت شده و در فرمت GIF به صورت یک انیمیشن متحرک ذخیره می گردد. در واقع کاری که این برنامه می کند این است که فرآیندهای در حال وقوع در صفحه نمایش شما را در قالب یک انیمیشن GIF درمی آورد ، بنابراین می توان اینگونه اسکرین شات ها را اسکرین شات های متحرک نام گذاری کرد.

کارکرد Screen GIF بسیار ساده است ، شما به سادگی می توانید فرآیند ثبت و یا توقف اسکرین شات را انجام دهید ، به کمک ایدتور داخلی این نرم افزار می توانید انیمیشن های خود را ویرایش و شخصی سازی کنید ، همچنین در صورت تمایل می توانید به کمک این برنامه انیمیشن های GIF را برای فضاب وب Optimize کرده و آنان را با حجم بسیار کمتری به اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید نرم افزار Screen GIF را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Screen GIF :

– امکان ثبت اسکرین شات ها با کیفیت در فرمت GIF

– تهیه اسکرین شات متحرک در ویندوز

– مناسب برای ساخت آموزش های کوتاه و مختصر

– امکان ثبت اسکرین شات به صورت Grayscale

– ثبت اسکرین شات در حالت Scale

– قابلیت فشرده سازی اسکرین شات ها برای به اشتراک گذاری در فضای وب

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR