دانلود بازی Lovers in a Dangerous Spacetime برای PC

دانلود بازی Lovers in a Dangerous Spacetime برای PC

 

دانلود بازی Lovers in a Dangerous Spacetime برای کامپیوتر

| مهر و محبت در یک فضا – زمان خطرناک |

| نسخه TiNYiSO |

 

Lovers in a Dangerous Spacetime بازی جدیدی در سبک اکشن و شبیه سازی می باشد که در سال 2015 توسط Asteroid Base ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. یک بازی جذاب در سبک تیراندازی در فضا که میت وانید آن را به صورت 1 نفره یا 2  نفره انجام دهید ، شما می توانید در این کهکشان رنگی و بسیار دوست داشتنی با سفینه خود حرکت کنید و با استفاده از ابزارهای که در اختیار دارید با دشمنان به مبارزه برخیزید. از اعماق فضا دوری کنید چرا که ممکن است بسیار برای شما خطرناک باشند ، این نکته را در روند بازی به یاد داشته باشید که تنها با کار گروهی است که می توانید در مبارزات علیه نیورهای شیطانی پیروز شوید.

در حالت 2 نفره و یا 1 نفره همراه حیوان دوست داشتنی فضایی AI ، هرکدامن وظایفی خاص را بر عهده می گیرید که در نهایت منجر به نابودی دشمنان شود ؛ از الماس های فضایی برای مستحکم کردن سفینه خود استفاده کنید و در تلاش باشید تا با استفاده از اسلحه ها نیرومند و سپرهای مقاومتی ، بالاترین صدمه را به دشمنان وارد کنید. طرح بندی تصادفی در این بازی به گونه ای انجام گرفته که سفر شما در هر بخشی از این کهکشان چالشی جدید و تصادفی را برایتان در پی خواهد داشت. هم اکنون می توانید بازی Lovers in a Dangerous Spacetime را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Lover1 Lover2

 

Lover3 Lover4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP or later
Processor: 1.7 GHz Core 2 Duo
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 256 MB VRAM
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 900 MB available space
Additional Notes: Gamepad(s)

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت Bin رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : Bin
  • حجم : 532 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR