دانلود بازی PES 2016 برای PC

دانلود بازی PES 2016 برای PC

 

دانلود بازی PES 2016 برای کامپیوتر

| بازی فوتبال حرفه ای 2016 |

| نسخه RELOADED + نسخه کم حجم BlackBox  |

| آپدیت Update v1.04 RELOADED + Data Pack 3.0 اضافه شد … |

 

PES 2016 نسخه جدید بازی Pro Evolution Soccer در سبک فوتبال می باشد که در سال 2015 توسط Konami ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر PC عرضه شده است. نسخه جدید و 2016 بازی PES 2016 را در اختیار شما گیمرهای عزیز قرار می دهیم ! رقابت هایی هیجان انگیز این بار با تجربه یک محیط گرافیکی فوق العاده بهینه یافته به شما ارائه می شود ، با اضافه شدن لیگ قهرمانان آسیا ، Copa Libertadores, و Copa Sudamericana این بار شاهد توجه بیش از پیش گیمرهای سری بازی های ورزشی به بازی Pro Evolution Soccer 2016 هستیم. امروزه اکثر گیمرهای بازی های کامپیوتری و یا کنسول های بازی ، از PES به عنوان یک بازی تاریخی یاد می کنند که با آن خاطراتی 20 ساله را پشت سر گذاشته اند ، به طور کلی PES یک بازی محبوب و زیبا و بسیار دوست داشتنی برای طرفداران پر و پا قرص آن است ؛ مسابقات فوتبال در فضایی پر انرژی و با گراشی واقع گرایانه به تصویر کشیده می شوند ، به گونه ای که حتی مخالفان عنوان PES را نیز به سمت خود جذب می کند. در فوتبال FIFA که بازیکنانی نظیر Marco Verratti, Yohan Cabaye و Koke کاملا محو و گم شده هستند ، در پی اس 2016 بسیار درخشان و تأثیر گذار نشان داده می شوند. چنین بازیکنانی به عنوان استعدادهای خاص جهان فوتبال به حساب می آیند ؛ از این رو وارد کردن آنان به دنیای یک بازی دیجیتالی نظیر PES امری مهم به شمار می آید. به عنوان مثال توانایی های بی نظیر Verratti که در فرصتی مناسب ، با یک پاس خارق العاده موقعیت گلی را رقم می زند و یا Cabaye که با بهره گیری از شکاف میان هافبک دفاعی و خطوط دفاعی حریف ، موقعیت های تهدید کننده ای را برای دروزاه حریف رقم می زنند از جمله مواردی است که در PES 2016 به طور دقیق به آنان پرداخته شده است.

برخلاف اینکه در بازی های فوتبال سال های گذشته ، بازیکن فوتبال مجبور به ارسال پاس و حرکت پرسرعت به سمت دروازه حریف بود ، اکنون در بازی PES 2016 مهارت خلق یک بازی هوشمندانه و خلاق ، در ذهن بازیکنان نهفته است و هریک از آنان می بایست با استراتژی خاص و دقیق برای گلزنی برنامه ریزی داشته باشند ؛ اینکه صرفا مهارت گلزنی بازیکن بر مبنای سرعت دویدن او باشد به امری کسل کننده تبدیل شده است. در PES 16 ، سیستم تکنیک بازیکنان بر مبنای هوش آنان برنامه ریزی شده و هریک از آنان دارای تکنیک هایی خاص و بسیار هیجان انگیز هستند ، البته این را نیز در نظر داشته باشید تکنیک در بازی فوتبال به تنهایی نمی تواند دلیل بر موفقیت کل تیم باشد ، زیرا نکته مهم و اصلی در موفقیت تیم این است که هر بازیکن وظیفه خود را به درستی انجام دهد و در لحظاتی که صاحب توپ می شود ، تصمیم مناسبی را اتخاذ کند. باید توجه داشت در PES 2016 بر روی قدرت تفکر و هوش بازیکنان کلیدی نظیر نیمار، رونالدو، مسی که از کلیدی ترین استادان کار با توپ هستند ، تمرکز بسیاری شده است ؛ حرکات آنان با توپ در میدان همانند کابوسی مکرر بر دفاع حریف باشد ، در برخی موارد تکنیک های این دست از بازیکنان به قدری پیچیده و پیشرفته می شود که سیستم دفاعی حریف در هم شکسته و در چند ثانیه کوتاه دروازه حریف باز می شود ! هم اکنون می توانید نسخه کامل و نهایی بازی PES 2016 به همراه کرک معتبر RELOADED را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

اکنون انجام یک بازی فوتبال پرهیجان زمانی با ارزش است که هردو بخش دفاع و حمله یک تیم فوتبال با هماهنگی کامل و منسجم عمل کنند ، PES دیگر تمایلی به ساخت بُت از بازیکنان مطرح دنیا ندارد ! همچنین PES 2016 تنها به پرطرفدارترین باشگاه ها نظیر بارسلونا و رئال مادرید نمی پردازد ؛ بلکه این بار شاهد یک پیشرفت قابل توجه در تمامی بازیکنان هستیم. رقابت های دوست داشتنی ال کلاسیکو تنها در پاس دادن به رونالدو و مسی خلاصه نمی شود ، این بار لازم است تا تمامی بازیکنان برای مهارت گلزنی از هوش خود بهره بگیرند. در پی اس 2016 شما با انتخاب هرکدام از تیم ها می توانید یک بازی معقولانه و متفکرانه را رقم بزنید ، بنابراین حتی رقابت دو تیم صربستان و کرواسی نیز جذابیت خاصی خواهد داشت ! این روند را در PES 2015 نیز شاهد بوده ایم ، در بازی PES 2016 این فرآیند به طور کامل بهینه سازی شده است ، به گونه ای که به خوبی می توان آن را در جای جای نقاط بازی احساس کرد. حرکات تهاجمی فیلم ها به شدت تغییر پیدا کرده اند ، اکنون می توانید از استعدادهای نادر دنیای فوتبال نظیر Verratti بهترین استفاده را در حملات داشته باشید. اگر در گذشته برای عبور از سد مدافعین حریف مجبور به استفاده از تاکتیک 1/2 برای گلزنی بوده اید ، این بار در PES 2016 طرفداران و تماشاگران با حرکات انفرادی هوشندانه و هیجان انگیز بازیکنان به وجود خواهند آمد. این تغییر اساسی ، موجب وقوع تو عملکرد جذاب در بازی می شود : اول اینکه بهترین پاسورهای تیم ، می توانند از بازیکنانی که چندان تأثیری در روند بازی نداشته اند به عنوان مهره ای کلیدی استفاده کنند و در یک فرصت مناسب آنان را در موقعیت گلزنی قرار دهند. دوم اینکه اینگونه همکاری ها موجب تفکر مدافعین حریف و جنب و جوش آنان شده و امکان بروز خطا و اشتباه از سوی آنان را افزایش می دهد ، این امر موجب می شود گلزنی در PES 2016 بسیار خاص تر از همیشه باشد. در PES 16 هرکدام از بازیکنان می تواند با کنترل مناسب و دقیق توپ ، به رشد فوق العاده ای در پست خود برسد. به عنوان مثال بازیکنی همچون Xabi Alonso زمانی که در یک فضای تنگ و مشکل قرار می گیرد ، با اولین لمس توپ ، آن را به یاران خود در سمت چپ یا راست هدایت می کند ، در این حین بازیکن حریف غافل از اینکه توپ به محل دیگری ارسال شده تکل خود را به محل گذشته می زند ، حال در این زمان Xabi Alonso مدت زمان بیشتری را برای خود می خرد تا تصمیم بگیرد که حرکت بعدی چه باشد ؛ این نشان می دهد که در PES 2016 شاهد تکاملی بی نظیر در جزئی ترین مسائل بازی هستیم. یکی از جالب ترین امکانات در PES 2016 تغییرات آب و هوایی در حین فرآیند بازی است ، بدین صورت که ممکن است یک نیمه هوا گرم و یک نیمه هوا بارانی باشد ! توانایی انجام شادی های پس از گل خاص و جدید و همچنین شادی های قهرمانی نوآوری های بسیاری را به همراه دارند.

 

 

 

 

توضیحات در مورد کرک آنلاین Multiplayer – از کار افتاده :

–  توسط این کرک می توانید در سرورهای ارجینال Konami بازی کنید، به لابی های ارجینال و بازیکنان اصلی دسترسی داشته باشید ، با دوستانتان آنلاین بازی کنید و …

–  در نسخه سوم مشکلات قبلی حل شده و یوزر شما قابلیت سیو رو دارد.

نحوه اجرا: کرک در محل نصب بازی بریزید. سپس با اکانت استیم خود لاگین کنید . سپس بازی اجرا کنید و بر روی کلید Match کلیک کنید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

PES1 PES2

 

Newp1 Newp2

 

Newp3 Newp4

 

PES3 PES4

 

PES5 PES6

 

NewP1 NewP2

 

NewP3 NewP4

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 SP1 / Vista SP2
Processor: Intel Core 2 Duo @ 1.8 GHz (AMD Athlon ? X2 240 or equivalent processor)
Memory: 1 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce 8800 / ATI Radeon X1600 / Intel HD Graphics 3000 or better
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 9 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible sound card

 

 

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 SP1 / Vista SP2
Processor: Intel Core i3 530 (AMD Phenom ? X4 925 or equivalent processor)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD 4850 / Intel HD Graphics 4000 or better
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 9 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible sound card

 

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

راه حل مشکلات بازی :

–  حتما آخرین نسخه Net Framwork و Directx و Microsoft Visual C++ Runtime  رو نصب کنید.

–  حتما درایور کارت گرافیک تون رو به آخرین نسخه به روز نمایید.

 

 

توضیح نسخه BlackBox :

–  در این نسخه همه زبان های اضافه بازی به جز زبان انگلیسی حذف شده اند و بازی فشرده شده است.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  برای این نسخه حتما آخرین نسخه Net Framwork  رو نصب کنید.

–  این نسخه احتیاجی به کرک ندارد.

 

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 5.04 + 3.37 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR