دانلود Stereoscopic Player 2.4.1 – نرم افزار پلیر فیلم های 3 بعدی

دانلود Stereoscopic Player 2.4.1 - نرم افزار پلیر فیلم های 3 بعدی

 

دانلود Stereoscopic Player

| نرم افزار پلیر فیلم های 3 بعدی |

 

Stereoscopic Player 2.4.1 یک نرم افزار پلیر 3 بعدی فیلم و همچنین یک مالتی مدیا پلیر همه کاره است. این نرم افزار شما را قادر می سازد ویدیوهای 3 بعدی را از هارد دیسک و یا دیسک های DVD تماشا کنید ، همچنین امکان مشاهده ویدیوهای Live از دستگاه های کپچر نیز وجود دارد. از آنجا که این پلیر بر مبنای فناوری Direct­Show ساخته شده است ، امکان پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری از قبیل AVI, MPEG, WMV, ASF و MOV و… را نیز داراست. هریک از این فرمت ها می توانند برای پخش در حالت 3 بعدی تبدیل گردند. ممکن است سوالی پیش بیاید و آن اینکه چه لزومی دارد که از پلیری خاص برای فیلم های 3 بعدی استفاده کنیم؟ پاسخ این است که روش ها و متدهای بسیار متنوعی برای تماشای اینگونه فیلم ها و لذت از محتوای هیجان انگیز آنان وجود دارد ، در گذشته برای استفاده از هریک از متدهای ذکر شده ، لازم بود که تک تک فیلم های سه بعدی را انکود کرد.

مشکل این انکودینگ این است که شما می بایست فرآیند تبدیل را برای تمامی فایل ها تکرار کنید ، Stereoscopic Player می تواند در زمانی واقعی این عمل را برای شما ساده تر کند و با دریافت تنظیماتی تعریف شده ، آنان را برای تمامی ویدیوهایتان مورد استفاده قرار دهد. Stereoscopic Player پلیری مناسب جهت پخش انواع ویدیوهای 3 بعدی دیسک های DVD است که می تواند مناسب ترین تنظیمات را برای فیلم های شما از اینترنت دریافت و بر روی ویدیوی شما اعمال کند. توجه کنید این نرم افزار ابزاری برای تبدیل فیلم های 2 بعدی به 3 بعدی نیست ، درواقع شما با یک پلیر همه کاره برای ویدیوهای 3 بعدی خودتان رو به رو هستید که با کیفیتی بالا و مثال زدنی ، لذتی بی نظیر را در تماشای اینگونه ویدیوها برایتان فراهم می کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Stereoscopic Player را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Stereoscopic Player :

– دارا بودن رابط کاربری آسان و یوزر فرندلی

– پشتیبانی کامل از پخش انواع فرمت های ویدیوی نظیر MP4 ، AVI ، MKV ، MPG ،  Blu-ray ، FLV و…

– پشتیبانی از نمایش تصاویر سه بعدی

– پشتیبانی از فایل های Windows Media Dual Stream

– ساپورت فایل های جداگانه برای نمای راست و چپ

– امکان پخش حرفه ای DVD و ویدیوهای 3 بعدی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 60 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR