دانلود Link2SD Plus 4.0.12 – انتقال برنامه ها به مموری کارت اندروید

دانلود Link2SD Plus 4.0.12 - انتقال برنامه ها به مموری کارت اندروید

 

دانلود Link2SD Plus برای اندروید

| انتقال برنامه های اندروید به مموری کارت SD Card + آموزش پارتیشن بندی مموری کارت |

 

Link2SD Plus 4.0.12 نام نرم افزاری فوق العاده حرفه ای در زمینه انتقال اپلیکیشن های نصب شده در دستگاه های اندرویدی به مموری کارت است. حتماً برای شما هم پیش آمده که دستگاه اندرویدی تان ، پس از نصب تعدادی خاص از نرم افزارها و بازی ها ، پیغام های مزاحم کمبود حافظه را نشان داده باشد ، این پیغام یکی از ازا دهنده ترین پیغام ها در دستگاه های اندرویدی است. مهم ترین علت بروز این مشکل ، نصب مستقیم و خودکار اپلیکیشن ها در حافظه داخلی یا Internal Storage دستگاه ها است. معمولا خافظه داخلی دستگاه های اندرویدی حافظه ای محدود دارند تا کاربران بتوانند مطابق با نیازشان ، ضمن اضافه کردن یک حافظه خارجی MicroSD ، به میزانی دلخواه اطلاعات خودشان را بر روی مموری کارت بریزند. اما مشکل اصلی از اینجا نشأت می گیرد که امکان نصب مستقیم نرم افزارهای اندرویدی بر روی مموری کارت وجود ندارد ، این کار می بایست توسط یک ابزار جانبی صورت گیرد که Link2SD Plus یکی از مناسب ترین آن ها به شمار می رود.

Link2SD Plus قادر است این فرآیند را با استفاده از پارتیشن دوم دستگاه های اندرویدی شما برایتان انجام دهد. در واقع شما با این کار SD Card خود را به 2 بخش مجزا از هم تبدیل می کنید ! برای مثال حافظه ممروی کارت 8 گیگابایتی را در نظر بگیرید. برای مثال شما پیش بینی می کنید مقدار 6 گیگابایت از این فضا برای ذخیره سازی آهنگ ها ، تصاویر ، ویدیوها و فایل های شخصی شما کافی است ؛ بنابراین شما می توانید 2 گیگابایت از این حافظه خارجی را به عنوان قرض در اختصاص حافظه داخلی قرار دهید تا بتواند از آن به عنوان حافظه داخلی شما استفاده کند. بدین ترتیب در واقع شما توانسته اید حافظه داخلی دستگاه خودتان را افزایش دهید ، بنابراین دیگر نیازی نیست به دلیل بروز خطای Low Storage Space ، اقدام به تعویض اسمارت فون اندرویدی خود کنید ! ما را در اموزش کامل استفاده از این ابزار در ادامه مطلب همراه کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Link2SD Plus را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Link2SD Plus :

– دارا بودن قابلیت کنترل دقیق بر روی وضعیت نصب برنامه ها و محل قرارگیری آنان

– قابلیت انتقال اتوماتیک اپلیکیشن ها به مموری کارت

– پشتیبانی از اسکریپت های ext2 ، ext3 ، ext4 ، Fat و Fat32

– امکان انتقال اپلیکیشن ها به صورت دستی در میان حافظه داخلی و حافظه خارجی

– امکان انتقال گروهی اپلیکیشن ها در میان حافظه های داخلی و خارجی

 

پیش نیاز :

1) اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی روت شده !

2) تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات حافظه خارجی یا مموری کارت

 

آموزش :

1) دستگاه خود را در حالت Mass Storage به کامپیوتر متصل کنید. (همچنین می توانید مموری کارت خود را به رم ریدر متصل و آن را به کامپیوتر وصل کنید.)

2) نرم افزار MiniTool Partition Wizard Professional را از لینک رو به رو دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب و اجرا کنید. ( دانلود MiniTool Partition Wizard Professional )

3) در نرم افزار MiniTool Partition Wizard Professional ، لیست کامل دستگاه های ذخیره سازی متصل به کامپیوتر از قبیل هارد دیسک ، فلش دیسک و مموری کارت خود را مشاهده می کنید.

4) بر روی دیسک مموری کارت خود راست کلیک کرده و گزینه Move/Resize را کلیک کنید. در این بخش مقدار Partition Size را کاهش دهید ، این کار را تا زمانی ادامه دهید که مقدار Unallocated Space After ، به اندازه مورد نظر شما برای پارتیشن دوم برسد. (منظور از پارتیشن دوم ، همان مقدار حجمی است که قصد دارید از مموری کارت خود به عنوان فضای نصب اپلیکیشن ها اختصاص دهید.)

5) اکنون پارتیشن شما به دو بخش تقسیم می شود ، یک بخش که به عنوان پارتیشن اول تعریف شده و مربوط به فضای ذخیره سازی اطلاعات شخصی شماست و بخش دوم فضای پارتیشن بندی نشده ای است که به رنگ مربع خاکستری نشان داده می شود و با عبارت Unallocated قابل شناسایی است. برای اعمال تغییرات تا این مرحله ، گزینه Apply را کلیک کنید و صبر داشته باشید این فرآیند تکمیل شود.

6) تا اینجای کار شما موفق به جداسازی فضایی خالی برای تعریف پارتیشن دوم شده اید ، حال برای تعریف نوع پارتیشن دوم و به نحوی تنظیم ویژگی های آن ، بر روی فضای Unallocated مموری کارت خود که سایز آن را در مرحله 4 تنظیم کردید راست کلیک کنید و Create را کلیک کنید.

7) در پنجره ای که باز می شود مقدار Create As را برابر Primary و File System را Fat32 تعریف کنید. حال این پنجره را تأیید و یک بار دیگر برای تکمیل عملیات Apply را کلیک کنید و منتظر باشید تا پارتیشن دوم نیز ساخته شود. کار با نرم افزار MiniTool Partition Wizard Professional به پایان رسیده و اکنون می توانید آن را ببندید. یک بار دستگاه اندرویدی خود را خاموش و مجدداً روشن کنید.

8) نرم افزار Link2SD Plus را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنید. در اولین اجرا ، نرم افزار از ابزار مدیریتی روت دستگاه شما ، درخواست اجازه می کند ؛ آن را تأیید کنید. در ادامه نرم افزار از شما ، نوع پارتیشن دوم تعریف شده را درخواست می کند که شما می بایست برای ساخته شدن اسکریپت مربوطه ، fat32 را انتخاب و تأیید کنید. در ادامه اگر تمامی مراحل را به درستی طی کرده باشید با انتخاب دکمه Reboot دیوایس شما خاموش و روشن می شود.

9) حال پس از روشن شدن دستگاه مجددا وارد نرم افزار Link2SD Plus شوید. اکنون می توانید اپلیکیشن های نصب شده را به مموری کارت خود منتقل کنید. در واقع از این پس تمامی برنماه های شما می توانند به صورت اتوماتیک به مموری شما لینک شوند. برای انتقال یک برنامه از پیش نصب شده به مموری کارت آن را انتخاب و Create Link را انتخاب کنید و در ادامه تیک هر سه گزینه Link Application File – Link Delvikcache File – Link Library Files را بزنید.

10) برای آنکه از این پس تمامی اپلیکیشن های شما به صورت خودکار در مموری کارت نصب شوند ، از بخش ستینک نرم افزار ، Auto Link را تیک بزنید.

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Link1 Link2 Link3

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR