دانلود PhotoGrid v5.02 Final – نرم افزار ویرایش عکس اندروید

دانلود PhotoGrid v5.02 Final - نرم افزار ویرایش عکس اندروید

 

دانلود PhotoGrid برای اندروید

| نرم افزار ویرایش عکس اندروید |

 

PhotoGrid v5.02 Final اگر به دنبال اپلیکیشنی خوب برای افکت گذاری , ویرایش عکس و ساخت کلاژ میگردید ما میتوانیم به شما PhotoGrid را معرفی کنیم . برنامه ای که دارای افکت ها و امکانات متنوع و بالایی میباشد . رابط کاربری ساده PhotoGrid و طرح های از پیش طراحی شده موجود در این برنامه، آن را به یکی از پرطرفدارترین برنامه های ویرایش عکس برای اندروید تبدیل کرده است .نرم افزار حالت ها و قاب های متنوعی برای آرایش عکس ها در کنار یکدیگر برای شما قرار میدهد که هر کدام زیبایی و کاربرد خاص خود را دارند .

در حالت ویرایش عکس هم می توانید امکاناتی نظیر:حرکت دادن، چرخاندن، برش زدن و… در اختیار شما قرار گرفته شده است اما امکان خوب دیگری که در این نرم افزار گنجانده شده است به شما این امکان را میدهد که بتوانید کلیپ های کوتاه و بلند بسازید,به ویدئو های خود حاشیه اضافه کنید,به ویدئو ها پس زمینه اضافه کنید و در آخر آن را با کیفیت های HD و 720p آن را ذخیره کنید.که هم اکنون می توانید نرم افزار PhotoGrid را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی ویژگی های برنامه PhotoGrid:

– رابط کاربری زیبا و ساده

– تنوع طرح بندی و فریم ها عکس ها

– داری افکت های بسیار + افزونه های دلخواه

– دارای تصاویر پس زمینه، قاب ها، آلبوم ها و …

– امکان بهینه سازی تصویر برای اینستاگرام

– امکان ارسال کردن عکس ها به شبکه ها بسیار آسان و راحت

 

 

تصاویری از محیط بازی :

QuickMemo+_2015-09-07-11-22-46 QuickMemo+_2015-09-07-11-26-04 QuickMemo+_2015-09-07-11-26-22



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : apk
  • حجم : 19.05 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR