دانلود بازی کم حجم Country Tales برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Country Tales برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Country Tales برای کامپیوتر

| بازی حکایت های سرزمین |

 

Country Tales بازی کم حجم جدیدی در سبک مدیریتی می باشد که در سال 2015 توسط Cateia Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. Ted یک کشاورز ساده است ، اما این مسئله که او می بایست تا آخر عمرش کشاورز باقی بماند برای او آزار دهنده بود. او از زندگی خود انتظارات بزرگ تری را در سر می پروراند ، بنابراین Ted به شهرستانی بزرگ تر برای ادامه تحصیل سفر می کند. هنگامی که او تحصیلات خود را با موفقیت به پایان رساند ، تصمیم گرفت به شغلی مناسب مشغول شود.

او شهری مناسب را با نام Sunset Hills برای آغاز یک کسب و کار مطمئن انتخاب می کند. او شغلی جدید را به عنوان دستیار شهردار در این شهر به دست آورده است. در این شغل پر ماجرا ، شهردار منطقع اهدافی بلند مرتبانه را در سر دارد ، البته باید گفت بسیار بلند پروازانه ! در Country Tales مشاهده می کنید که چونه Ted در همکاری با شهردار ، می توانند سرزمین خود را توسعه و گسترش دهند. هم اکنون می توانید بازی Country Tales را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Country1 Country2

 

Country3 Country4



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Win XP/Vista/7/8/10
Processor: 2 GHz Dual Core
Graphics: 256 MB
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 400 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 224 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR